niedziela, 2 lipca 2017

POŻEGNANIE

Witam

Uffff daaaaawno mnie tu nie było! Bardzo dawno!

Kiedyś jak znikała z sieci moja ulubiona blogerka, jedna czy druga, zastanawiałam się co Nimi kierowało, że zrezygnowały choć im dobrze szło. Domyślać się tylko mogę, bo różnie w życiu bywa.
Brak czasu, weny twórczej lub po prostu przestało im to sprawiać przyjemność. Jak już napisałam wcześniej, domyślać się tylko mogę. Bałam się, że i mnie to spotka.
Szczerze to tak się stało.

Nie było mnie tu już dłuższy czas... brak czasu, brak weny i nie czuję radości z pisania. Nie tak sobie to wyobrażałam.

Jakieś ponad 1,5 roku temu miałam dość. Zrobiłam miesięczną przerwę, usunęłam wszystkie stare posty, zmieniłam nazwę i jakoś hulało. Jednak.... W głębi serca czułam, że dalej to nie to.  Teraz gdy nastąpiła dłuższa przerwa, przemyślałam wszystko.

Podjełam decyzję.
Żegnam się z Wami pod tym adresem.
Trochę mi żal, bo dużo w ten blog włożyłam pracy, ale.... chcąc dalej blogować czuję, że muszę zacząć od nowa. Od czystej karty. Powoli szykuje już nowy blog, zanim jednak nastąpi oficjalne "otwarcie" czeka mnie dużo pracy. Chcę wszystko dopracować jak najbardziej zgodne z moimi wyobrażeniami.

Tak więc żegnam i do zobaczenia pod nowym adresem:*


5 komentarzy:

  1. Szkoda. Mam nadzieję ze pochwlaisz sie tutaj nowym adresem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze szkoda troszkę :O a super Ci szło

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę czekać na nowego bloga :) powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko koniecznie daj znać jaki to adres! ;) bo pusto i tęskno będzie. :)

    OdpowiedzUsuń