niedziela, 23 kwietnia 2017

#165 Świąteczna stylizacja

Witam.

Jak tam mija Wam weekend?
Mam nadzieje, że bardzo miło:)

Dzisiaj mam dla Was stylizację. Zdjęcia nie są wybitnej jakości i zastanawiałam się czy je tutaj w ogóle umieścić. No ale jak się nie ma co się lubi (co chce w tym przypadku) to się lubi co się ma.




Mojego narzeczonego ostatnio bardzo trudno namówić by mi zrobił jakiekolwiek zdjęcia, a jak już robi to jak nigdy nic nie wychodzi. Rozleniwił mi się;D
Mam nadzieje, że w następnej stylizacji będą lepsze zdjęcia.

Do następnego:)

10 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. buty super ale ja w takich nie umiem chodzić :P ja dziś odpoczywam po weselu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Ty chudzinka jesteś <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/gray-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty nie dla mnie, reszta jak bardziej podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń