niedziela, 9 kwietnia 2017

#159 Haul Aliexpress.com

Witam 

Jak Wam mija weekend?
My mieliśmy kilka planów, ale trochę się z modyfikowały. 

W dzisiejszym poście, jak już możecie się spodziewać po tytule, będzie kilka nowości z Aliexpress.com


Zakochałam się w robieniu zakupów na tej stronie. Będę to za każdym razem jak coś Wam będę pokazywać z tej strony.  Jest to zdecydowanie uzależniające.  Najpierw wybieranie, potem oczekiwanie na przyjście i w końcu awizo, że coś przyszło ale się nie zmieściło do skrzynki. :D

Dobra ale koniec gadania czas pokazać co ostatnio przyszło do mnie:).




Sztuczne rzęsy które kosztowały dokładnie 1,09 Euro czyli około 4 - 5 zł za 5 par.
Rzęsy są syntetyczne ale bardzo ładnie wyglądają na oku.



Pewnie widziałyście kilkakrotnie czy to Facebook'u czy też na Youtube.pl, że dzięki tym gadżetom można zrobić piękne warkocze dobierane. Pomyślałam, że kupię i spróbuję. Za trzy sztuki zapłaciłam 1,63 Euro czyli około 6-7 zł.


Już od dawna podobał mi się taki choker. Patrzyłam na Allegro to znalazłam ten za 7 zł plus przesyłka, a ja go kupiłam za 0,82 Euro czyli 3-4 złote.Bez przesyłki:D


O pędzlach będzie osobny post ale chciałam Wam pokazać, że za te 4 urocze pędzelki do blendowania zapłaciłam 1,58 Euro czyli około 3-7 zł


A Wy robicie zakupy na Aliexpres.com?
Jakie są Wasze odczucia?


12 komentarzy:

  1. Pedzle sa po prostu boskie :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/white-dress-jeans-bomber.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzelki fajne :) sztucznych rzęs nie miałam jeszcze nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja dobierańce robię bez pomocy takich cudaków;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzęsy w kępkach doczepiam ;) takichna pasku nie mialam nidgy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknee rzęsy , brakuje mi zdjęcia na oku :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Choker i pędzelki cudne ;) Też ostatnio zamówiłam rzęsy na Alie, ale jeszcze na nie czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny choker :) Musiałabym sobie kupić takie rzęsy bo moje już są w strasznym stanie, obklejone całe ;)
    Zapraszam do mnie
    http://13hacks.blogspot.com/2017/04/12-eye-make-up-inspirations.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robię zakupów w aliexpresscon, ale przyznam choker, oraz pędzle świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja póki co mam aliexpressowy odwyk :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy, pędzle rewelacja! Ja chciałabym coś tam zamówić, ale jakoś się obawiam :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń