poniedziałek, 3 kwietnia 2017

#157 Ahoj zmiany: Ciemniejsze włosy

Witam:D
Powróciłam!
Tak jak zgodnie z zapowiedziami odpoczęłam trochę od bloga, przemyślałam kilka spraw oraz przygotowałam trochę materiału.
No ale nie będę Wam się rozpisywać nad tym co przemyślałam itd. tylko od razu przejdę do tematu. 




My kobiety lubimy zmiany ale czasami się wahamy czy Nam będzie pasować jakaś fryzura lub też Nasz portfel krzyczy, że w tym miesiącu lub na następne miesiące, nie mamy co liczyć na zmianę. Ale od czego są peruki?
Kolejna perełka z ali. Trochę się obawiałam jak będzie wyglądała ale moje zaskoczenie było bardzo pozytywne. Nie jest to peruka z chińskiego sklepu, która wygląda tandetnie. Choć włosy są syntetyczne to całkiem przyzwoicie wyglądają. Postanowiłam nawet wyjść do swojego osiedlowego sklepu i koleżanka była w szoku, że to peruka bo myślała, że zafundowałam sobie przedłużanie włosów i farbowanie.
Zapłaciłam za nią ok 7 euro. Na przeliczenie na złotówki to ok 30 zł więc spoko cena za taką jakość. Ja jestem mega zadowolona.






Do następnego:*



11 komentarzy:

  1. Na zdjęciach faktycznie wygląda na dobrze zrobioną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zrobione :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/kombinezon-w-roli-gownej.html

    OdpowiedzUsuń
  3. super wygladasz w ciemniejszych wloskach! :)

    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Peruka to ciekawa alternatywa. Jednak zawsze mi się kojarzyła ze słabym komfortem.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta peruka, myślałam na insta, że to prawdziwe włosy. ;) ja po ostatnich szaleństwach kolorystycznych na razie się uspokoiłam i zachwycam się moimi rozjaśnionymi włosami, które każdego dnia wyglądają inaczej. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post,
    Love your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  7. peruka wygląda naprawdę dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam, że prawdziwe :o Szok, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie fajnie wygląda ta peruka :)

    OdpowiedzUsuń