piątek, 24 marca 2017

#156 Zawieszenie bloga

Witam

W tym poście przychodzę do Was z ważną dla mnie wiadomością.
Postanowiłam chwilowo zawiesić działalność bloga.

Gdy zakładałam bloga chciałabym żeby był wielotematyczny. Pisać o wszystkim i o niczym, tak by naprawdę każdy znalazł coś dla siebie. Niestety ostatnio się zrobiło strasznie monotematycznie.
Pojawiło się dużo wpisów kosmetycznych, aż awansowałam na miano beauty blogger. Nie żeby coś w tym było złego ale nie czuję się taką blogerką.  Lubię wyrażać opinie na temat jakiś produktów/kosmetyków, ale nie non stop. Tak więc tworzenie swojej strony przestało dawać mi frajdę.
Dlatego stąd ta decyzja.
Ona nie będzie trwała długo. W kwietniu znów się pojawię z nowymi wpisami ale teraz naładuję baterię, naszykuję materiał i nawet posty i powrócę:D Odnajdę to co kiedyś sprawiało mi przyjemność!

Więc do zobaczenia w kwietniu!:D

3 komentarze: