poniedziałek, 20 marca 2017

#155 Zamówienia z Aliexpress.com : szczoteczki do makijażu.

Witam:)

W lutym po raz pierwszy postanowiłam zamówić coś z Aliexpress.com. Zawsze się jakoś bałam zamawiać z tej strony bo nie raz w necie można było zobaczyć co się oczekuje, a co się dostaje. No ale się skusiłam. Wcześniej zamawiałam ze stronki wish.com dlatego, że od razu mogłam płacić w złotówkach, ale ostatnio jak weszłam to jakoś tak drogo się zrobiło i za każdą pierdołę trzeba było płacić za wysyłkę, która wahała się pomiędzy 5 zł a nawet 15 zł. Co to za interes? Żaden.
Na ali pomimo, że już tam płaci się w obcej walucie to wysyłka darmowa i to mnie skusiło.



Dzisiaj Wam pokażę pierwszą paczuszkę, która do mnie dotarła i zawierała szczoteczki do makijażu.

Już dawno chciałam wypróbować takiej formy aplikacji kosmetyków do makijażu, ale ceny pojedynczych szczoteczek ( zwłaszcza tej najgrubszej, bo na niej zależało mi najbardziej) zwalały momentami z nóg. Wiadomo wysoka cena może świadczyć o dobrym produkcie, ale ja jako laik makijażowy nie koniecznie chciałam wydawać dużo monet na coś co nie wiem czy mi się sprawdzi.

Więc głównym powodem, który skierował mnie na chińskie baraszkowanie w necie to ów bohaterowie.
Zapłaciłam za cały komplecik niecałe 7 euro czyli jakieś nie całe 30 zł.


Cóż mogę o nich powiedzieć.
Powiem Wam, że nie oczekiwałam wielkiego wow, bo cóż po oczekiwać się po takiej cenie.
Jeśli chodzi o włosie. Jest miękkie, gęste i co najważniejsze nie wypadają. Przy nakładaniu podkładu duża szczoteczka mam wrażenie, że jest trochę tempa i wyczuwam opór. Kosmetyk rozprowadza jednak bardzo dobrze, równomiernie i nie pozostawia smug.


Trochę już mniej dobrze wypadają rączki szczoteczek, bo mam wrażenie, że trochę lichy ten plastik.
Mam nadzieję, że nic złego im się nie stanie bo naprawdę ładnie wyglądają.

Podsumowując:
Jeśli chcecie coś za nie wielkie pieniądze, a w miarę dobre jakościowo to śmiało zamówcie. Ja jestem bardzo z nich zadowolona i z chęcią po nie sięgam. 

Do następnego:)

7 komentarzy:

  1. Mam tą drugą od lewej i jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądają,jak z drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne szcotki i jestem zadowolona z nich!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo świetnie wygladają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy nie używałam tych szczoteczek...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają fajnie, ale na razie wystarczają mi zwykłe pędzle. Jestem trochę ciekawa w sumie jak działają takie szczotki, ale raczej nie zamawiam na alie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tych szczot jeszcze nie miałam ale wyglądają uroczo:D

    OdpowiedzUsuń