środa, 8 marca 2017

#153 Zestawienie pędzli do makijażu oka

Witam.

Dzisiaj porozmawiajmy o pędzlach do makijażu oka, a konkretnie chodzi o pędzle do blendowania cieni.
Ja dotychczas jakoś nie przywiązywałam uwagi do pędzli. Miałam swój zestaw 24 pędzli plus mały komplet 4 pędzli z biedronki i zdecydowanie mi to wystarczyło. Od pewnego czasu gdy zaczęłam namiętnie oglądać YouTube, a w szczególności filmy z testami na żywo stwierdziłam, że moje pędzle są dobre, ale czasem nie wystarczające.  Zapragnęłam być w posiadaniu nowych, w szczególności tych do blendowania. Tak więc będąc na wirtualnych zakupach w Kosmetykomanii do koszyka wpadły dwa pędzelki.

Może zanim opiszę je pokażę moją skromną kolekcje pędzli do blendowania:



1. Hakuro nr H74
2. Z kompletu 4 pędzli z Biedronki
3. Kavai nr 88
4. Z kompletu 24 pędzli

Jak widzicie moja kolekcja pędzli do blendowania nie jest oszałamiająca, owszem mam jeszcze kilka pędzli do nakładania cienia na powiekę ale żeby ładnie go rozetrzeć to nie miałam czym się popisać.
Po krótce opiszę Wam każdy pędzel, a na koniec podsumuję.

Zacznę od pędzla Hakuro.


O pędzelkach Hakuro naczytałam się bardzo dużo. Oczywiście wiele dobrego więc sama postanowiłam przetestować. Wybrałam numer H74 bo wydawał mi się najodpowiedniejszy. Mówił do mnie: jestem tym co szukasz. Niestety nie tego szukałam. Chyba miałam za wielkie oczekiwania co do tej firmy. Gdy po raz pierwszy użyłam tego pędzla to poczułam delikatne uczucie zawiedzenia.
Nie wiem czy ja  sobie za dużo wyobraziłam na temat tego pędzla czy on faktycznie nie zachwyca.

Nie wiem czy pamiętacie taki komplet, który był w Biedronce. Zestaw 4 pędzelków plus etui. Nazywały się Eco Tools. Ja go kupiłam jakieś 3 lata temu. I z tego właśnie kompletu pochodzi ten pędzel. Sprawuje się fajnie w rozcieraniu cieni ale jeśli miałam by zaczynać nim makijaż wyglądałam bym jak panda jeśli wiecie co mam na myśli.


O ile o Hakuro się naczytałam to o KAVAI już nie. Z ciekawości wzięłam i jestem zaskoczona. Miękka czuprynka pędzla idealnie robi to co od niej oczekuję.


No i na koniec zostawiłam swój pierwszak. Długo mi służył jednak jak spojrzycie na włosie to jest zbite przez co ciężko nim się pracowało. Dostał jednak nowe zadanie, a mianowicie idealnie nadaje się do konturowania nosa.:)

Podsumowując: najlepszym pędzlem, który obecnie posiadam to ten z KAVAI. Jestem zachwycona nim i tym jak się nim pracuje. Najgorszy jest niestety z Hakuro. Oczekiwałam trochę więcej niż dostałam. Jest dla mnie takim przeciętniakiem, który no nie jest wart swojej ceny. Jednak nie przekreślam całej firmy Hakuro i jeszcze sprawdzę nie jeden pędzel jednak ten to nie najlepszy wybór. Do dwóch pozostałych mam sentyment. Jeden dostał nowe życie, a drugi dalej będzie pomagał przy makijażach.

Znów się rozpisałam. Więc już kończę i życzę miłego dnia;D

16 komentarzy:

  1. Pędzle hakuro bardzo lubię :) mam też jeden z KAVAI ale taki duży do pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cienie rozcieram Hakuro 77 i jest naprawdę świetny, można nim zrobić piękne makijaże :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie się teraz nad nim zastanawiam:) Też do mnie mówi:D

      Usuń
  3. Bardzo fajne pędzelki :D
    Też by mi się przydały do makijażu oka :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za kazdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a myślałam że hakuro będzie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pedzelki fajne ale powiem Ci, ze ja sie az tak nie maluje i kurcze chocbym chciała takie to nie wiem do czego miałabym je uzywać :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten sam zestaw pędzeli z Biedronki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. identyczny zestaw pędzli z Biedronki mam;D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sprawdzają się pędzle Hakuro :-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  9. przypomniałaś mi, że muszę pomyśleć po nowych pędzlach

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pędzle Hakuro uwielbiam. Mam ich dość sporo i każdy sprawdza się u mnie super. Akurat H74 nie posiadam, ale inne, które mam są naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle Hakuro są super ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. to ja akurat uwielbiam Hakuro, mam kilka i są świetne i nie zamieniłabym ich na żadne inne. ;) a z Biedronki nie kojarzę żadnych, bo gdybym kojarzyła, to pewnie bym je miała. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam troche tych pedzli ale zawsze mam problem ktory do czego:)

    Buziaki kochana:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń