poniedziałek, 13 marca 2017

#154 Makeup Revolution Awesome metals Foil Finish

Witam

Jak tam weekend Wam mija?
U mnie jak zwykle.. odpoczynek od internetu i komputera. Oczywiście nie da się tego zniwelować do końca ale staram się ograniczać:D. Wiadomo czasem się nie da.
Ten post piszę już dobre trzy czy cztery dni. Prosty temat, nie wymagający głębokich przemyśleń ale zawsze coś było ważniejszego do zrobienia.  Więc może już bez zbędnego gadania przechodzę do tematu postu czyli makijażu.

Makijaż oka chciałam wykonać produktem, który był dla mnie totalną nowością.
Chciałam Nim zrobić cudownie piękne oko, jednak coś poszło nie tak i musiałam wspomóc się innym paletami.
Nowe cudo to:


Dostałam ten pigment jako gratis przy zamówieniu z Kosmetykomanii i wybrałam dlatego go jak już wcześniej wspomniałam jest dla mnie nowość. Byłam ciekawa  jak się go używa, jak się sprawdzi i jak będzie wyglądać na oku. Pierwsze wrażenie: coś strasznego!
Pigmentacja jest obłędna, a to co producent Nam obiecuje czyli metaliczny połysk i wykończenie foliowe, sprawdza się zaskakująco dobrze. To dlaczego jest dla mnie straszny?  Ów specyfik radzą nakładać palcem co jest mało precyzyjnie jeśli chodzi o pomalowanie całej powieki tylko tym produktem. Próbowałam potem wspomóc się pacynkom i w tym momencie zrobiło się lepiej, no ale trzeba było poprawić to co już się nabroiło. Rozmazać nie rozmażecie, a poprawa patyczkiem namoczonym w płynie micelarnym to już w ogóle zgroza, bo nie zmywacie tego co chciałyście np. za dużo nałożonego produktu w wewnętrznym kąciku oka, tylko zostaje zmazane więcej. 

To było moje pierwsze starcie więc go nie skreślam, ale nie polecam dla osób, które dopiero zaczynają się malować lub nie mają dość wprawy. Można zrobić sobie krzywdę, bo jest naprawdę ciężki w użyciu.

No ale czas pokazać makijaż:





Aparat trochę zjadł efekt jaki na oku ale możecie mi uwierzyć na żywo wygląda to naprawdę ciekawie.

Miałyście kiedyś już do czynienia z tym produktem?
Dajcie znać w komentarzu:)
Do następnego:)

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładny cień, śliczny makijaż

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tym, ale nigdy nie używałam. Bardzo ładny makijaż zrobiłaś z jego udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie, az zazdroszcze bo ja nie umiem sie tak malować <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/etui-na-telefon-jakie-wybrac.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam rose gold i Uważam że jest piękny a trwałość powala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się makijaż ale i fryzura i koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona twoim kolorem włosów😍


    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba wolałam Cię w blondzie Madziu:) ta rudość taka agresywna;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Może nie w temacie, ale świetny masz kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny makijaż, ale Twój kolor włosów to sztosik ! Cudowne są ! :)

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż, bardzo do Ciebie pasuje :)
    Pozdrawiamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam złotą, ale ta mnie też strasznie kusi :)

    OdpowiedzUsuń