niedziela, 26 lutego 2017

#149 Zmiana koloru

Witam

W ten Niedzielny poranek przychodzę do Was z nowym postem:)
Nie dawno pokazywałam Wam Houl zakupowy z Biedronki, a w nim farbę do włosów Syoss.
Zapowiadałam w nim, że zobaczycie mnie w nowym kolorze;). Dla przypomnienia: KLIK.

Nadszedł ten czas by się pokazać jako rudy Madzioszek:D






Pierwsze zdjęcie było robione w dzień kiedy farbowałam włosy. Czułam się jak KRÓL LEW. Nie dość, że moje włosy zawsze tak się puszą po ich umyciu to jeszcze ten rudy kolor. Normalnie Hakuna Matata.
Kolejne już na drugi dzień kiedy ujarzmiłam lwa.

Trochę się zawiodłam na kolorze. Myślałam, że będzie wyrazisty i taki no WOW. Jest niestety wyblakły i źle się w nim czuję. ;( Tak więc zmiana będzie chwilowa ale zanim zmienię znów kolor chciałam pokazać jak teraz wyglądam:D

Zdjęcia robione telefonem bo gdzieś wsadziłam ładowarkę do aparatu i za żadne skarby nie potrafię jej znaleźć:D

Do następnego:)


14 komentarzy:

  1. Pamiętam jak miałam rude włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale z Ciebie cudowny rudzielec! Na zdjęciach ładnie się prezentuje ten kolor. Ale wyobrażam sobie jak się włosy puszą ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. super kolor ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ale fajnie ostro. Też bym chciała sobie zrobić taki kolorek, ale uczulenie na farby mi nie pozwalają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki kapelusz bardzo Ci pasuje :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/souvre-internationale-kosmetyki-nowej.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważny kolor ale bardzo ładnie wyglądasz w takim odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze uważam, że ten kolor ci pasuje, ale najważniejsze jest to żebyś ty się czuła w nim dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten rudy. ;) widzę, że nie tylko mnie po głowie chodzą takie mocne zmiany. ;)

    OdpowiedzUsuń