piątek, 24 lutego 2017

#148 Kosmetykomania czyli Haul Zakupowy

Witam:)

Gdzie najczęściej kupujecie kosmetyki?
Czy w drogeriach stacjonarnych czy też może w internetowych?
Ja do tej pory wybierałam drogerie stacjonarne, głównie Rossmann bo ta drogeria jest prawie jak Biedronka... Jest wszędzie:D
Od dawna zastanawiałam się nad drogeriami internetowymi ale zawsze się bałam zamawiać kosmetyki nie widząc ich lub nie dotykając. Dodatkowo nie potrafiłam znaleźć odpowiedniej dla siebie. Zawsze mi coś brakowało. Mały asortyment, ubogość dostępnych marek, brak możliwości wrzucania do "obserwowanych i różnie inne powody. W końcu się przełamałam. Dostałam odprawę i postanowiłam trochę poszaleć. Dwa dni spędziłam na poszukiwaniu odpowiedniej drogerii i wybieraniu kosmetyków.  Mój wybór padł na KOSMETYKOMANIE .

Na początku opowiem dlaczego wybrałam tą drogerię. To nie jest post sponsorowany czy kryjący współpracę. Chcę po prostu polecić Wam fajne miejsce w sieci gdzie kupicie dobre kosmetyki i będziecie zadowolone.
Dlaczego wybrałam KOSMETYKOMANIE?

1. Strona jest bardzo przejrzysta. Wszystko co chcemy znajdziemy w zakładkach. Szata graficzna przyjemna dla oka.

2. Szeroki wybór marek i bogaty asortyment. W innych drogeriach miałam wrażenie, że pomimo wielu dostępnych dla klientów firm to produktów jakby mało. Co to oznacza? Na teoretycznym przykładzie w jednej drogerii znalazłam podkład, który chciałam ale już na przykład nie było bazy z tej samej marki co podkład ale znalazłam już na innej ale zaś nie wiem... pudru nie było. Sumą sumarum jeśli chciałabym złożyć zamówienie to z trzech drogerii, a z każdej zapłaciłabym za przesyłkę więc tu jest duży plus.

3. Można wrzucić kosmetyki do obserwowanych.  Dla mnie duży plus bo wrzuciłam tam wszystko co mi się podobało, a potem wybierałam to co mi akurat jest potrzebne lub co chcę przetestować. Wszystkie produkty nie znikły po tym jak już wybrałam co chciałam. Przy kolejnym zamówieniu nie będę musiała szukać tego co akurat mi się podobało ale z różnych względów nie wzięłam. Wiem, że większość drogerii internetowych oferuje taki sposób ale znalazłam jedną, w której bezpośrednio trzeba było wrzucić do koszyka, a po przejrzeniu zawartości, wyrzucać to co nie potrzebne w danej chwili.

4. Gratisy:D  Każda z Nas to lubi. KOSMETYKOMANIA  premiuje duże zamówienia. Jeśli Wasze zamówienie przekroczy 200 zł ( w moim przypadku było to jak pstryknięcie palcami) otrzymacie gratis w postaci pełnowartościowego produktu. Macie do wyboru 6 produktów. Gdy ja zamawiałam najdroższy był o wartości 20 zł. Dodatkowo darmowa wysyłka od 150 zł. Dostałam również próbkę kremu.

5. Szybka wysyłka i pięknie zapakowana paczuszka:) Zobaczycie to na zdjęciach. Ja byłam zachwycona!








Nie będę Wam się rozpisywać co zamówiłam. Opiszę każdą rzecz w osobnym poście ale musicie przyznać, że dbają o oko klienta:D

Cieszę się, że wybrałam akurat tą drogerię bo miałam z dystansowane podejście do zakupów przez internet. Wiecie muszę po dotykać, obejrzeć produkt z bliska czy też widzieć kolor.
Urzekło mnie też to w takim zamówieniu, że nikt po za mną tego nie tykał. Czasami jak chcemy kupić pomadkę, o której przeczytaliśmy na blogach urodowych masę przychylnych opinii, a idziemy do drogerii i nie ważne czy weźmiemy pierwszą z brzegu, ze środka czy z końca szafy na każdej widać, że tester poprzednim klientom jest nie wystarczylny ( no bo przecież może się kryć pod numerem 03 inny kolor niż na testerze o tym samym oznaczeniu😠) i trzeba sobie wypróbować wszystkie. Miałam taki przypadek i ze złością wróciłam do domu bo byłam w trzech Rossmannach i w każdym ktoś coś majstrował.

Dlatego polecam zamawianie kosmetyków z drogerii internetowych i polecam KOSMYKOMANIE:D

Do następnego:D

15 komentarzy:

  1. Faktycznie ładnie ozdobione :) Z tych kosmetyków mam tylko korektor Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście pięknie zapakowana paczuszka, bardzo zachęca by zamawiać w tej drogerii. Jeszcze z taką się nie spotkałam a szkoda :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pakuneczki a jeszcze lepsza zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę właśnie kupić jakieś kosmetyki W7, bo w sumie się z nimi nie znam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :) z wszystkich produktów miałam jedynie korektor ale jego to już chyba każdy zna i miał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna jest ta drogeria, ma super asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tej drogerii... że jest fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się wszystkie te produkty:) wydają się być idealne:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam sposób w jaki są zapakowane :) Uwielbiam te serduszka do policzków :) Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. będę musiała coś tam zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Od czasu do czasu odwiedzam sklep Kosmetykomania, bo mieszkam w Gdańsku. Fantastyczne zakupy. Niech Ci wszystko dobrze służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna! :)

    Zapraszam również do siebie http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń