wtorek, 21 lutego 2017

#147 Insta Mix

Witam:)

Powróciłam do regularnego pisania. Cieszę się ogromnie, bo ostatnio kiepsko mi to szło.
Przeglądając posty stwierdziłam, że dawno nie było postu z instagram'a więc do dzieła:D





1. Selfie w warkoczykach
2. Noc z chrapaniem P.
3. Zimowe widoki
4. Czarna maseczka:D


1 i 2. Urodziny koleżanek:)
3. Instagramowy szał mi się też spodobał:)
4. Studniówkowe malowanie


1. Drugie śniadanie w podróży
2. Szybka randka
3. Assanowy tyłek
4. Zmarznięty kolega:)

Zapraszam do obserwacji na moim Instagramie: Madziiula19

Do Następnego:)

13 komentarzy:

  1. picca zawsze spoko:D a kiedy ten Wasz ślub?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię mixy :) ślicznie Ci w warkoczykach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. narobiłaś mi ochoty na pizzę hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zdjęcia, a psiak kochany:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm ależ zjadłabym taką pizzę! ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczka heheh fajna :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ostatnio straszyłam domowników maseczką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow!! Soo beautiful!! I follow you now on GFC, I wait back in to my blog.
    Love,
    Blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba
    Facebook: www.facebook.com/New-Outfit

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń