niedziela, 19 lutego 2017

#146 Makijaż na zakupy:)

Witam

Stan pogodowy na weekend? Pada ale jest cieplutko:)
Widać wiosna powoli do Nas kroczy ale nie skaczę jeszcze z radości się bo przecież jak tu mówią "jedna jaskółka wiosny nie czyni" , w tym przypadku pierwsze słoneczne dni. Jednak człowiek zaczyna się inaczej czuć.
Moja batalia z kostką jednak skończy się u lekarza... i na szeregu badań. Sprawa jest bardziej skomplikowana niż by się wydawało. Takie życie, no trudno.

W tym poście pokażę Wam makijaż, który już dawno wykonałam ale jakoś nie było okazji by go u opublikować.

Makijaż idealny na wypad z koleżanką na zakupy. Jest delikatniejszy od poprzednich moich propozycji. Makijaż wykonany czekoladową paletką "I Heart Make Up", a na ustach K*Lips.
Wiem, że w recenzji nie przychylnie o niej pisałam ale szczerze ona leżała mi pod ręką więc ją użyłam.

Jak Wam się podoba?
Do następnego i Miłej Niedzieli:)

13 komentarzy:

  1. w moim stylu :) świetny na codzień czy luźne wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra ten makijaż ! :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej...szkoda, że masz problemy z kostką :(

    A makijaż w porządku, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka dużo :* a makijaż ładny :) czasami robię podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ;)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super makijaż, delikatny, więc na kazdą okazję. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. subtelnie, czyli tak jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczniutki. <3 mam nadzieję, że z kostką będzie dobrze i że wiosna wreszcie przyjdzie. ;) i do Opola i do Krakowa. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń