poniedziałek, 13 lutego 2017

#144 Haul zakupowy z Biedry

Witam:D

Gdyby były przyznawane nagrody w kategorii najdłużej pisany post, mam tą nagrodę w kieszeni:D.
Szkoda, że nie ma. Może bym była wtedy bogata?

Dobra czas przestać gdybać, a czas przechodzić do tematu wpisu. Mam dla Was, krótki haul zakupowy z zacnego supermarketu z owadem w tle czyli po prostu z Biedronki.



O takich typu maskach na internetach znajdziecie sporo informacji, a mnie już dawno kusiło by wypróbować. Nie było szału z wyborem ale ta od początku bardzo mnie przekonywała nad kupnem.
Jeszcze jej nie testowałam ale jak tylko to uczynię dam Wam znać w osobnym poście.

Co do płatków kosmetycznych zawsze kupuję te co można dostać w trój paku. Nie pamiętam jak one tam się nazywały ale pewnie wiele z Was kojarzy. Te wpadły mi w ręce całkiem przypadkiem bo już szłam do kasy i w koszach były wystawione. Cena ok. 4 zł sztuk 70 i trochę się zastanawiałam nad ich kupnem bo wolałam tamte. No ale, że mi już się kończyły, a wracać ochoty nie miałam więc wzięłam. Szybko stały się moimi ulubieńcami ze względu na wielkość. Przy mocniejszych makijażach wystarczy jeden płatek by oczyścić skórę. Nie sądziłam, że mi się aż tak fajnie sprawdzą.

Wiecie, że ja się lubię czepiać tego co mi się sprawdza, więc nie mogłam przejść obojętnie wobec tej promocji. Dodatkowo nie zastanawiałam się ani chwili ze względu na to, że mam dwa rozpoczęte płyny micelarne ale są tak straszne, że nie wiem, który wyrządza mi większą krzywdę. Będę pisać o tym w następnych postach.

Jeszcze nie zmieniłam koloru bo się zastanawiam czy aby na pewno chcę być ruda. No ale do odważnych świat należy i pewnie za niedługo mnie ujrzycie w nowej odsłonie;D

No i nie mogło zabraknąć świeczki zapachowej, która myślę, że ze względu na zapach wyląduje hmm w łazience.

Do Następnego:)

11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te płatki z Biedronki i kupuję je przy każdej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tych płatków bardzo często korzystam :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/valentine-red-color.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super haul z biedry :D
    Fajne rzeczy :)

    Odwdzięczam się za obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. maske złoto ma moja mamuśka :) i mój ukochany micel z Garniera widzę :) Też dziś byłam w Biedronce bo miały być od dziś makaroniki... nie było!!! ;-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Płatki w Biedronce są dobre ale ja kupuję te w 3paku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam te płatki.... ale średnie takie;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam płatków i są średnie, ale płyny micelarne strzał w 10!
    Zapraszam do siebie :) lebbrosso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Płatki zawsze kupuję w Biedronce :) Diamentową maskę miała mama i była bardzo zadowolona :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń