poniedziałek, 23 stycznia 2017

#139 Bielenda "Witaminowy Olejek pod prysznic"

Witam:)

Jestem osobą, które potrafi się czepić jednego produktu czy firmy i sukcesywnie kupować kolejne opakowania. Było tak w przypadku kremu do twarzy i jest też w przypadku produktów pod prysznic.
Zakochałam się w żelach pod prysznic firmy Le Petit Marseillais, niestety od jakiegoś dłuższego czasu zauważyłam, że strasznie mi się skóra wysusza tak mocno, że powodowało swędzenie.
Miałam nie wielką przerwę między jednym, a drugim produktem z tej firmy i wtedy moja skóra powróciła do normy. Problem wrócił jednak z powrotem i już wiedziałam dlaczego. Z bólem serca musiałam się rozstać z Le Petit Marseillais i zaczęłam szukać czegoś nowego.

Czytałam wiele opinii na temat produktów pod prysznic i już mniej więcej wiedziałam co chcę ale stoją przy półce z żelami, mleczkami i tym podobne w Rossmannie za wielkiego wyboru nie miałam. Byłam zła bo zawsze nie wiem, który mam wziąć bo jest tego mnóstwo, a tym razem nie miałam w czym wybierać. Postawiłam jednak na "Witaminowy Olejek pod prysznic" od Bielendy.


Nie byłam przekonana do jego zakupu ale cóż... jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma.
Oczywiście wszystkie moje wątpliwości zostały rozwiane po pierwszym użyciu.
Olejek ma piękny zapach, który sprawia, że człowiek odpręża się w czasie kąpieli.
Dobrze się pieni i jest wydajny. Mam go już trochę czasu i jeszcze jest dalej przy korku.

Jeśli chodzi o działanie to powiem, że dobre nawet bardzo dobre. Po kąpieli mam wrażenie, że skóra jest lekko tłusta ale po chwili produkt się wchłania. Zdecydowanie nawilża choć jeszcze muszę ratować się mocniejszymi produktami zwłaszcza w miejsca najbardziej wysuszonych.
Ogólnie rzecz biorąc stawiam mocne TAK i nie wykluczę kolejnych opakowań:)


Do następnego

15 komentarzy:

  1. Bielenda to całkiem dobra firma, fajnie, że wypuścili kolejny produkt, który służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie, ze jest wydajny, takie produkty są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i był okej. Pozdrawiam ♥
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Balsam pod prysznic juz miałam ale olejków jeszcze nie testowałam :P

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/wwwdressplpl-sukienki-dla-kazdej-z-nas.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go :) całkiem przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. na razie podziękuję bo mam zapas żeli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam, ale może się skuszę i przetestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem dlaczego, ale często sięgam po żele do kąpieli w fioletowych opakowaniach, więc muszę wypróbować :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam, ale kosmetyki Bielenda lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam, ale uwielbiam produkty bielendy :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam, jakoś zawsze stawiałam na kremową konsystencję produktów pod prysznic, ale może tym razem skuszę się na ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń