niedziela, 15 stycznia 2017

#135 GlamStyl Art Nowości - styczeń

Witajcie:D

Stan pogodowy na Opolu: dalej zima. Szczerze jestem zaskoczona tym faktem zważywszy na to, że w tamtym roku jako takiej zimy nie było.

Tak wiem znów zaczęłam od pogody zamiast przejść od razu do temu. Jednak czasem nie umiem zacząć wpisu. Brakuje mi pomysłu na pierwsze zdanie. Co jest najlepsze na brak tematu do rozmów? Oczywiście pogoda. Więc musicie mi wybaczyć. Ja nie miała pomysłu jak zacząć będzie o pogodzie.

W tym poście chciałam Wam pokazać nowości jakie ostatnio pojawiły się na mojej stronie GlamStyl Art.












17 komentarzy:

  1. Niezbyt lubię taką biżuterię, ale za to czekoladek jestem ogromną fanką. Pozdrawiam i obserwuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bransoletki - czerwona zdecydowanie wpasowuje się w mój gust. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię oglądać i podziwiać takie bransoletki ale osobiście w ogóle nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej spodobały mi się białe i niebieska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie Ferrero Roche to bym zjadła!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza i czerwona bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te błękitne sa cudowne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/01/khaki-army-green-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze dwa lata temu miałam bzika na punkcie takich bransoletek, teraz się kurzą a ich miejsce zajmują zegarki :) pierwsza i biało-złota są cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Biała i niebieska podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. stan pogodowy w Krakowie: też beznadzieja. ;) bransoletki śliczne - pierwsza i czwarta od końca to moi faworyci. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń