sobota, 14 stycznia 2017

#134 Houl zakupowy: Rossmann i Szachownica

Witam

Znacie to uczucie kiedy przychodzi taki moment, że z waszych zasobów coś się kończy, a jak już się kończy to kilka rzeczy na raz?
Ja ostatnio takiego uczucia doznałam. Za jednym razem skończył mi się żel pod prysznic, płyn do demakijażu, krem do twarzy, szampon jest już na wykończeniu, płyn do kąpieli i wiele wiele innych rzeczy. Pewnie, nie które z Was mają po kilka rzeczy z tych co wymieniłam ale ja akurat staram się nie kupować nowych póki mi się nie skończą stare. No, a jak już się skończyły to wszystkie na raz! :(

Dlatego chcąc nie chcąc pomaszerowałam do Rossmanna na drobne zakupy. Trzymałam się dzielnie i z po za listy jaką sobie stworzyłam kupiłam tylko jedną rzecz:D


Dużo czytam o firmie Bielenda. Oczywiście większość pozytywnych opinii więc postanowiłam coś wypróbować. Jak widzicie postawiłam na Witaminowy Olejek pod prysznic i oczyszczającą maseczkę węglową, o której też nie mało się naczytałam. Krem do twarzy z Lirene. Z tej firmy zakupiłam również płyn miceralny do demakijażu ale zapomniałam go dodać do zdjęcia. Tak samo zapomniałam dodać płyn do kąpieli z Luksji, który uwielbiam i non stop kupuję. Tym dodatkowym zakupem była płynna pomadka z Lovely, o której jest głośno.

Przy okazji weszłam do Szachownicy w celu zakupienia bielizny i nie mogłam się oprzeć temu kompletowi bransoletek. Uwielbiam biżuterię z tego sklepu i zdecydowanie u mnie króluje. Za nie wielkie pieniądze możemy mieć całkiem przyzwoicie i elegancko wyglądające kolczyki czy bransoletki.

Recenzje na pewno będą tylko trochę po próbuję tych produktów bo jak mam być szczera to wszystko jest dla mnie kompletną nowością.
Do następnego:D

13 komentarzy:

  1. Ta pomadka z Lovely jest genialna ;) Bardzo ładne bransoletki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te bransoletki, nie dziwię się, że nie mogłaś się im oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja muszę sobie kupić k lips!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem Twojej opinii o K lips, już od jakiego czasu zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka śliczna, a firmę Bielendę polceam, gdyż miałam okzaję pracowac na tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tę maseczkę z Bielenda- jest tania i bardzo skuteczna :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten ból kiedy nagle wszystko ci się kończy ;) Bransoletka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko kończy się w tym samym momencie, a później pustki w portfelu :) Jestem ciekawa tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. komplecik bransoletek bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maseczka godna uwagi ;) bransoletka jednak gra pierwsze skrzypce ;D

    OdpowiedzUsuń