czwartek, 12 stycznia 2017

#133 Spódnica Khaki

Witam:D

Siarczyste mrozy już opuściły Opole ale zima ani myśli odchodzić.
Znów spadł śnieg i wszystko jeszcze bardziej się zabieliło. Jedyne co mi przeszkadza to wiatr. Mimo, że jest -5 to wydaje się jest zimniej niż -25.

No ale koniec marudzenia o pogodzie czas przejść do tematu postu. Jak już mogliście się domyśleć mam do pokazania kolejną stylizacje:D

W roli głównej spódnica khaki z kieszeniami. Zestawiłam z ją z czarnym body z guziczkami i beżowymi botkami.















Spódnica, buty i Body - BUTOCHOLICZKI
Bransoletka i kolczyki - Szachownica
Łańcuszek - New York

13 komentarzy:

  1. Nie do końca lubię taki materiał ale fason ma fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie skórzane spódniczki ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam jeszcze choinkę i stylizacje obok niej :) śliczna spódniczka! Obserwuję bloga z przyjemnością!!
    Madziastylee

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria i spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ta spódnica i te kieszenie przydatne

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica jest rewelacyjna :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygladasz :) Spódnica piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna spódnica! coraz częściej spotykam ten fason i bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódniczka i piękna biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo udana stylizacja :) lubię ten fason spódnic :) sama mam podobną, z tym, że w innym kolorze :)
    łańcuszek bardzo ładny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń