wtorek, 10 stycznia 2017

#131 Podsumowanie 2016: Statystyki i Posty

Witam.

Przed Nowym Rokiem pojawił się post podsumowujący stylizacje, teraz czas na podsumowanie w statystykach i całokształt pracy.
W 2015 roku,  dokładnie w grudniu postanowiłam coś zmienić na swoim blogu dlatego,że wydawał mi się on dość dziecinny. Wcześniejsze wpisy były chaotyczne, bez żadnej sensownej treści. Niektóre z nich nawet powiem, że były robione z przymusu. Stąd tak drastyczny krok jak usunięcie starych wpisów. Potrzebowałam odmiany, miałam założone cele jeśli chodzi o blog, ale jeśli miała by się ciągnąć za mną stara historia to nie osiągnęłabym tego co wypracowałam.

Od stycznia do mniej więcej lipca/sierpnia moje statystyki mocno poszły w górę. W każdy wpis starałam się włożyć jak najwięcej pracy i jak najwięcej czasu. Wychodziło to różnie ale owocowało to licznymi odwiedzinami i komentarzami. Potem przyszedł czas na kolejną zmianę i tak naprawdę najważniejszą. Zmieniłam nazwę bloga. Niby wszystko zostało tak samo. Lista osób, które mnie obserwują, statystyki dalej nie przerwane, w skrócie blog dalej istniał jakby tej zmiany w ogóle nie było. Po za jednym szczegółem. Miałam i mam dalej takie wrażenie, że osoby, które zaobserwowały mnie jako Glammadz nie do końca widzą moje posty jako Madzioszek. Skąd ta myśl? Tylko jak zmieniłam nazwę, statystyki spadły, a osoby, które wcześniej się udzielały aktywnie nagle przestały lub udzielają się mniej. Są jednak czytelniczki, które są dalej ze mną!

Ten rok też zaowocował w propozycje współprac, a nie które miały swój finał ( Veera i Biała Perła).
Współprace to nie jest priorytet mojego blogowania ale fajnie dostać propozycje jeśli to co piszemy i tworzymy komuś na tyle się podoba, że jest chętny zaoferować współprace. 

Podsumowując ten ubiegły rok. Mój blog bardzo się rozwiną przez te 12 miesięcy. Tematy jakie królowały w postach głównie były związane z modą i kosmetykami. Zdarzały się recenzje barów, restauracji i jakiś wydarzeń czy wyjazdów.  Co do samych postów postawiłam na jakość zdjęć. Fotografie kosmetyków były okraszone jakimiś dodatkami, a nie tylko produktem, a stylizacji też miały inną formę. Niestety odeszłam od niej ze względu na brak czasu by takie prezentacje przygotowywać ( przykładowa: Mała Biała). Może powrócę? Kto wie:D
Uważam, że rok 2016 był bardzo korzystny dla mnie ale następny będzie jeszcze lepszy!

 Gdy zmieniamy nasze myślenie, zmieniamy naszą rzeczywistość. Louise L. Hay


Do następnego:*

9 komentarzy:

  1. Kochana! Powodzenia w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę Ci wielu blogowych sukcesów :)
    czasem tak jest, że potrzebujemy zmiany. Ja również skasowałam stare posty i zrobiłam przerwę w blogowaniu. Podobnie jak Ty, nie nastawiam się na współprace, jednak miło jest, gdy ktoś nas zauważy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana życzę Ci samych sukcesów. Podoba mi się Twoja bluzka, skąd jest? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że jesteś zadowolona z 2016. Ja też uważam, że to był dla mnie zajebisty rok (mimo, że większość czasu byłam w ciąży, a nie znoszę tego zbyt dobrze). Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się bardziej taka forma bloga Twego:) o wiele dojrzalsza przemyślana jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę ci aby w 2017 było jeszcze więcej pozytywnych wrażeń nie tylko blogowych ale i w życiu prywatnym :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego oby ten rok był jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń