czwartek, 5 stycznia 2017

#129 I Heart Make up - czyli czekoladowa opinia:D

Witam!:)

W poprzednim wpisie pokazałam Wam co dostałam od najbliższych pod choinkę. Bardzo zainteresowała Was lokówka z Rowenty ale o tym w innym wpisie. Zdradzę Wam tylko jedno, że się dobrze sprawuje.
W tym wpisie po opowiadam Wam o słodkiej paletce I💗MAKE UP.


Dostałam ją w prezencie od siostry. Nie ukrywam, wiedziałam, że ją dostanę bo wysłałam jako propozycje co mi może dać.
Wiem wiem mało to świąteczne, takie podpowiadanie ale naczytałam się o niej, na oglądałam zdjęć i filmików, że musiałam ją mieć!

Opakowanie jest tu czymś co na pewno zachęca do zakupu nie tylko tej paletki jak i czekolady. :D
Jest zrobione z twardego plastiku, posiada duże lusterko i pacynkę, która okazała mi się zbędna.
Paletka posiada 16 kolorów, oczywiście jak na czekoladową paletkę są to głównie odcienie brązów.


Jeśli chodzi o trwałość to jest bardzo dobra. Nie obsypuje się i nie zbierają się w załamaniach powieki. Ładnie się blendują i współgrają ze sobą.  Na samym początku nie byłam z niej zadowolona. Cienie wydawały mi się słabo na pigmentowane i tępe w stosunku do ich aplikacji. Nie przekreśliłam jednak przez to tej paletki. Dałam jej czas i teraz jestem nią oczarowana:D





Powyżej możecie dostrzec moje oczy i makijaż zmalowany własnie tą paletą.
Do następnego:D

15 komentarzy:

  1. Śliczne kolory cieni ma ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te paletki ! za tą cenę są to najlepsze cienie

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to opakowania bardzo zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest ta paletka, ale ja jednak zdecydowanie lepiej czuje się w odcieniach szarości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. opakowanie na prawdę bardzo zachęca, a kolorystyka paletki również mi odpowiada ;) myślę, że ja również byłabym nią oczarowana ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurcze myślałam że pigmentacja cieni będzie mocniejsza nieco:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the design of the palette!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygląda :) też szukam teraz paletki z odcieniami brązu!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny makijaż oka tą paletką! Bardzo mnie ona kusi i chyba muszę w nią zainwestować! :)

    Zostaję na dłużej i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń