poniedziałek, 2 stycznia 2017

#128 Prezenty

Witajcie

Jak tam po sylwestrowe zdrowie i noworoczne humory?
U mnie ze zdrówkiem całkiem dobrze i humor bardzo dobry.
Sylwester bardzo dobrze się udał, a Nowy Rok spędziłam z Moim Ukochanym.

W tym poście chciałabym pokazać moje nowe cudeńko.
Post miał pojawić się trochę wcześniej ale jakoś tu się zakręciło, tam coś wypadło, a to weny zabrakło i tak dalej i tak dalej. Wiecie o co mi chodzi. Odłożyłam ten wpis jednak na potem.

Nadszedł czas na niego.
Nadszedł czas pochwalenia się prezentami.






Jak widzicie na zdjęciu podglądowym trochę się tego nazbierało.
Jestem zadowolona z każdego otrzymanego upominku.  Lubię otrzymywać coś co jest praktyczne i coś co mi się przyda teraz lub później.






10 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy dostałaś :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/happy-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie bardzo szybko minął czas między świętami a Sylwestrem. A tak naprawdę mało wolnego bo defakto w święta wolna niedziela i poniedziałek a w sylwestra nie dość że w pracy byłam to jeszcze renament.. i po nowym roku tylko niedziela. Wyszło na to że miałam zwykły weekend jak co tydzień. A wczoraj w pracy myślałam że zwariuje z nudów siedziałam 11 godzin i żywcem nie było nikogo :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne prezenty. Zwłaszcza ta lokówka! :) Mam nadzieję, że się u Ciebie spisze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to z rowenty wydaje się super:D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja w tym roku po raz pierwszy nie dostałam żadnego kalendarza i bardzo rozczarowana tym faktem jestem. ;) za to pod choinką znalazła się upragniona tona książek, więc aż tak bardzo nie narzekam. ;))
    pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w nowym roku!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. super dopracowane masz te posty! Bardzo podoba mi się blog!! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lokówka to jest to, ciekawe czy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o widzę paletkę czekoladkę ;) właśnie niedawno skusiłam się na jej zakup ;) Jak Ci się sprawdza? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń