środa, 28 grudnia 2016

#126 Podsumowanie 2016: Stylizacje!

Witam!:D

Jak już po tytule możecie się domyśleć zaczynam podsumowywać rok 2016 więc do dzieła.
Na początek podsumowanie stylizacji, które znalazły się w tym roku na blogu. Zapraszam do oglądania.

Styczeń

Luty

Marzec

Kwiecień

Maj

Czerwiec

Lipiec

Sierpień

Wrzesień

Październik

Listopad

Grudzień

Posegregowałam wszystkie stylizacje, o których chodź trochę było wspomniane w postach, według miesięcy. Jedne mniej, inne więcej obfitowały w outfitowe wpisy. Patrząc na to podsumowanie uświadamiam sobie, że bardziej przykładałam uwagę do drobnostek takich jak: dodatki, światło czy sposób zaprezentowania stylizacji. Przełożyło się to na to, że na modnapolka.pl byłam częściej na pierwszej lub drugiej stronie głównej.😍
Zauważyłam również, że upodobałam sobie 3 pary butów, które królowały w większości stylizacji.
Kto powie jakie??
Dajcie znać w komentarzach!:*

Do następnego!:*

6 komentarzy:

  1. mnie się w oczy rzuciły takie różowawe (czerwone?) sandałki w letnich stylizacjach. :) ale najbardziej mnie zaintrygowała ta styczniowa, taka mrau. ;))
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zauwarzyłam, że w ielu powtarzają się sandałki :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre stylizacje pamiętam z wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, lubię takie podsumowania :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szare wysokie kozaczki generalnie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń