poniedziałek, 26 grudnia 2016

#125 Insta mix!:)

Witam.

Jak tam mijają Wam święta?
Dla mnie zdecydowanie za szybko. Bardzo za szybko! Mimo, że te święta, przysłaniała wizja utraty pracy to jestem, bardzo szczęśliwa ale o tym będę pisać po świętach.

W tym poście czas na instagram.


1. Rozpusta! Czyli coś czekoladowego, coś kwaśnego i coś orientalnego.
2. Wazelina!  Ratunek dla moich ust. Polecam.
3. Nowe miejsce na błyskotki:D
4. Zdrapki! Czyli nowy nałóg.
5. Nowości:D
6. Mikołajki.


1. Najnowsze selfie. Loki zrobione prezentem od Pawełka;D
2. Kicz PARTY.
3. Szczerze nie pamiętam z jakiej okazji był ten makijaż i dlaczego, ale teraz głównym motywem mojego makijażu to lekko podkreślone oczy i mocne, wyraziste usta!
4. Selfie w trakcie zdjęć na bloga zawsze spoko---> KLIK do postu
5. Selfie z sesji, którą waham się pokazać:D
6. :D


1.Przygotowania do wieczerzy Wigilijnej
2. Nasza choinka.
3. Ozdoby choinkowe:)
4. Moja oaza spokoju.
5. Ciasteczka od Mamusi:D
6. Prezenty dla najmłodszych od Mikołaja:D


Zapraszam do obserwacji na moim instagramie KLIK TUTAJ:)
Do następnego!:)

7 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa sesji której wahasz się pokazać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie też z pracą niewesoło... likwidują nasz oddział:(

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle pocieszam oko słodyczami hehe :) super fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę fajną szkatułkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wy też tylko dziecią robicie prezenty ? :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2016/12/parka-khaki-karpacz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mikołajki tylko. Pod choinkę robimy sobie wspólnie prezenty.

      Usuń