poniedziałek, 28 listopada 2016

#116 Zakupowy szał

Witam

W ten jakże piękny poniedziałkowy poranek, a już w sumie przed południe, przychodzę do Was moi Mili z nowym wpisem. A cóż będzie w tym poście tym razem? Pewnie zadajecie sobie to trudne pytanie. Już spieszę z odpowiedzią. Otóż zobaczycie coś niesamowitego, coś ekscytującego, coś wspaniałego i w ogóle naj naj naj...  a będą to moje łupy zakupowe!


Łupy, które dokonałam w dwóch sklepach mają za zadanie przyozdabiać mnie jak i mój dom. Dodatkowo muszą sprawiać, że będę się czuła cieplutko i przytulnie. Wymagająca jestem:)


   Szachownica:
Szeroki szal 25 zł
Rękawiczki  7zł
Kolczyki razem 15 zł

Praktiker
Zestaw dwóch pudełek : 13 zł
Świeczka: 15 zł

Tak, że lekko się obkupiłam w tym miesiącu i jestem usatysfakcjonowana:)

18 komentarzy:

  1. Szal też kupowałam taki wielki jak koc :D
    Teraz jestem na kupnie ciepłego swetra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te kolczyki, zwłaszcza pierwsze <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szalik fajny, też taki chcę. ;) a pudełka śliczne, przydałyby mi się. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolczyki :)
    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rękawiczki są świetne :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeczka jest przepiękna, muszę wybrać się do Praktikera :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełka i świeczka najbardziej przykuły moją uwagę :) Lubię takie ozdoby do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo jakie piękne pudełeczka w kształcie serduszka:)

    www.balaczka.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna świeczka i te pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy kupiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń