poniedziałek, 21 listopada 2016

#114 Rozdanie

Witajcie!:)

Dzisiaj będzie krótko:):)

Mam dla Was małą niespodziankę!
Ze względu tego,że chcę wrócić do tworzenia biżuterii, a mam nadmiar bransoletek do oddania, postanowiłam przygotować dla Was szybkie rozdanie! Do wygrania zestaw czterech bransoletek!:)
Czas trwania 21.11.2016 r. do 25.11.2016 r.
Zasady są proste:
1. Polubić stronę GlamStyl Art
2. Polubić stronę Orchidea Style
3. Udostępnić grafikę rozdania.
4. Zaprosić do zabawy minimum dwie osoby do zabawy.
Spełnienie czterech warunków rozdania, daje Wam większe szanse do wygrania!:D
Wyniki podam 28.11.2016 r.

Na Wasze zgłoszenia czekam na Facebook'u:)

Nagrodą jest zestaw 4 bransoletek. Zapraszam serdecznie!:):)


Powodzenia!:)

5 komentarzy:

  1. Bransoletki raczej nie dla mnie ale życzę powodzenia dla uczestników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia wszystkim :) u mnie jeszcze tydzien FB rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, teraz czekam na losowanie. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bransoletki nie dla mnie więc dam szansę innym :) Obserwujemy?Odwdzięczam się za każdą obserwację :) Daj znać u mnie :* http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń