poniedziałek, 14 listopada 2016

#112 Lampka DIY i nowe buty

Witam

Pod kocykiem z kubkiem herbaty już od godziny 11 próbuję napisać post. Co chwile coś mnie wytrąca z pisania. Ehhhh...
W tym poście chciałam Wam pokazać kolejne DIY i oczywiście nowe buty:D

Wpadłam w szał kupowania dodatków do domu. Wazony, ramki, koszyczki czy lampki to jest coś co przyciąga mój wzrok. Niestety to co cieszy wzrok, nie koniecznie cieszy portfel jednak można czasami stworzyć coś samemu.

Pokażę Wam dzisiaj prosty sposób na stworzenie efektownej lampki.







To jest bardzo banalny pomysł, a dodaje uroku naszemu mieszkaniu czy pokoju. Wystarczą lampki led i jakąś butelkę, wazon lub słoik. Prawda, że efektowne??

Dobra teraz czas na buty💕
Gwiazdy oszalały na punkcie futrzanych klapek ja się przemogłam dopiero teraz.

Buty pochodzą od: Butoholiczki 

Do następnego!

14 komentarzy:

  1. niesamowity pomysł z tą "lampką" !

    OdpowiedzUsuń
  2. Futrzane klapki są świetne i bardzo je lubię :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na oświetlenie wnętrza! :) klapki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny pomysł z tą butelką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny efekt daje taka lampka z kolorowego szkła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem Ci że podoba mi się taka lampka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Futrzane kapciochy piękne :) Świetny pomysł na lampkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysł na lampkę jest genialny :) Buty milusie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna lampka, taka prosta i zarazem oryginalna. :) ale masz ostatnio pomysły. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super lampka idealna na świeta do pokoju:D

    OdpowiedzUsuń