środa, 9 listopada 2016

#111 DIY: Pilniczek do paznokci:D

Witajcie:D

Zazwyczaj robię przerwę między jednym wpisem, a drugim minimum dwa dni. Zazwyczaj:D
Dziś robię mały wyjątek bo mnie aż korci by Wam pokazać pewne DIY.

Na pomysł tego DIY wpadłam w pracy, gdy klient przyniósł do kasy papier ścierny, a ja przypadkowo przejechałam po nim paznokciem i zapaliła mi się przysłowiowa żarówka nad głową.

Czym się różni papier ścierny od pilniczka do paznokci? Pierwsza myśl to na pewno zastosowanie, jednak chciałam sprawdzić  czy na przykład nie różni się materiałami z jakich są wykonane.
Znalazłam informacje dotyczące pilników do paznokci, ale nie znalazłam nic na temat tego z czego jest zrobiony papier ścierny. Widać dla Panów to mało znaczące.

Ja jednak zaryzykowałam gdyż mój pilniczek stracił już na swojej mocy:D. Kupiłam papier, który ma najwyższą wartość ziarnistości , co za tym idzie, mój pilniczek jest delikatny.



 Będą potrzebne:

* Papier ścierny (ja wybrałam P240 i P400)
* Nożyczki ( wybaczcie za moje ale obszukałam pół domu za normalnymi i zostały mi takie kuchenne)
* Klej
* Karton
* Mazak lub ołówek
* Stary pilniczek jako wzór


Na początku odrysowujemy na kartonie kontur nowego pilnika. Po czym wycinamy:D



Najlepiej dla trwalszego efektu wyciąć dwie podstawy pilnika i z kleić ze sobą. Następnie przykleić papier ścierny z obu stron. Czekamy aż klej zwiąże i koniec! Mamy już swój pilniczek!



Fakt nie wyszedł za prosty i do ideału jeszcze mu daleko ale zwalmy na nożyczki.:)



Za dwa arkusze zapłaciłam około 5 zł, karton po butach, a klej zawsze gdzieś się znajdzie w każdym domu. Jak zużyję ten w każdej chwili mogę stworzyć następny:D 

Jak Wam się podoba mój pomysł??
Dajcie znać w komentarzach.
Do następnego:D

9 komentarzy:

  1. W sumie lepsze wyjscie niż płacic za każdym razem po 2 zł :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z tym pilniczkiem:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow no nie pomyślałabym o tym;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł super :) w sumie co do kleju u mnie go nie znajdziesz :D hah więc ja bym musiała kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  5. a jak działa? bo pomysł bardzo fajny, wykonanie też proste (nawet ja pewnie potrafiłabym to zrobić ;p), a zdjęcia strasznie ciekawe - podoba mi się, że taką prostą kwestię przedstawiłaś w tak ładny sposób. :)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow nieźle :)
    Fajny pomysł :))
    magiclovv.com

    OdpowiedzUsuń