niedziela, 6 listopada 2016

#109 Futrzana kamizelka

Witam:)

Jesień powoli dobiega końca. Pierwsze przymrozki, pierwszy śnieg... Dzielnie walczyłam, żeby jeszcze nie wyciągać kurtki zimowej. Niestety ostatnio już za bardzo zmarzłam.

W tym poście mam dla Was propozycje by jeszcze przetrwać te pierwsze oznaki zimy:)




Futrzane kamizelki założone na ramoneskę to hit, który bardzo mi się spodobał. Długo szukałam takiej idealnej i w przystępnej cenie. W końcu znalazła, może nie koniecznie taką jaką szukałam ale wyszło mi tylko na dobre:D Zobaczcie same!








Ramoneska - Szachownica 
Buty i narzutka - Butocholiczki


13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa ta narzutka :) fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda naprawdę interesująco ! ;o
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm zła nie jest ale nie bardzo w moim stylu wolę zwykłej długości niż na typ kardiganu, ale kurtka jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie wyglądasz, świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna kamizelka! Fantastycznie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kamizelka bardzo ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dziś wyciągnęłam wszystkie zimowe kurtki - a jutro spodziewam się pierwszego śniegu :)) Super wyglądają te koturny - zgadzam się, że butów nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń