piątek, 4 listopada 2016

#108 Koturny

Witam:)

Nic tak nie cieszy kobietę jak kolejna para nowych butów:D W tym poście nie będę się rozpisywać, a tylko Wam pokaże.




Jak na koturny, gdzie wydawałoby się , że są stabilne, to powiem Wam, że mało stabilne. Pierwszy raz ubrałam je na Święto Zmarłych. Fakt wygodne, bo trochę w nich pochodziłam ale parę razy myślałam, że w drodze na cmentarz będę leżeć w błocie;D Jednak jestem z nich bardzo zadowolona. Ładnie wyglądają na nodze i łatwo się czyszczą, a nad stabilnością jeszcze trzeba popracować:D

Buty oczywiście z ----> Butoholiczki  Cena 56 zł.

11 komentarzy:

  1. Ojj tak! Nic tak nie ciszy kobiety, jak nowa para obuwia! :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są:) miałam kiedyś podobne ale z futerkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dwie nowe, ale póki nie zdejmą mi bandaży nie mogę ich niesttey zakładać, ech... ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, zamszowe, na pewno bedą pasowały do wielu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty ja jednak wolę na obcasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację! (no może prawie nic... ) - Piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie buty :)) Koturny - najwygodniejsze!

    OdpowiedzUsuń