piątek, 28 października 2016

#107 sweter z odkrytymi ramionami

Witam:D

Jesień Nas nie rozpieszcza w tym roku. Jest zimna, ponura, deszczowa i w ogóle beznadziejna.
Nie było za wiele ciepłych dni by móc przejść się po parku wśród kolorowych liści. Pogoda w tym roku Nas nie rozpieszcza.

Dzisiaj mam dla Was stylizacje ze sweterkiem.
Na taki model zachorowałam już w tamtym roku, ale nie mogłam nigdzie trafić na taki w rozsądnej cenie. Teraz sama upolowałam w hurtowni i wystawiłam na grupie za naprawdę fajną cenę:):) Okazał się hitem:D

Zobaczcie Same;)










Sweter - 55 zł - Butocholiczki
Spodnie - Pepco

23 komentarze:

  1. Sweterek jest śliczny, podobają mi sie takie z odkrytymi ramionami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam taki sweterek i upolowałam go w sh, ale sprzedałam bo jakoś mi się nie komfortowo go nosiło :) Ale Tobie jest cudownie w nim :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweterek <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super sweterek, lubię taki krój :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo kobieco, nie wiedziałam że w PePco mają damskie spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak pogoda słaba.. fajne ostatnie zdjecie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Takiego swetra jeszcze nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny sweter! Fajnie, że mam w domu przyzwoite miejsce do robienia zdjęć! Ja mieszkam na I piętrze i mimo, że chałupa ładnie urządzona, to niestety ale ciemno jak w ulu. Obserwuję i pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny sweterek, a i zdjęcia bardzo fajne, tylko uśmiechnij się. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają takie sweterki :)
    Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny ten sweter, bardzo fajnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweterek jest przeuroczy :) mnie również podoba się ten model sweterka - mam jeden podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten sweter, super w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń