wtorek, 18 października 2016

#105 GlamStyl ART WYPRZEDAŻ!!!

Witam:D

Co tam u Was słychać?

U mnie zmiany. W życiu realnym zaczynam dopiero teraz. Właśnie rozpoczęliśmy z moim Pawłem wielką zmianę w mieszkaniu. Pierwsze malowanie za Nami:D Według Nas najgorsze:D Najwięcej rzeczy do wyniesienia, najwięcej mebli do przestawiania:D  Daliśmy radę:D  Pokój pomalowany!!! Teraz trzeba z organizować dodatki:D Organizacja w szafach i na szafkach:D Wszystko jednak na raty bo czasu brak:(. No ale nie od razu Rzym zbudowano:D

Zmiany też nastąpiły w tym co kocham robić czyli wprowadzeniu bloga i tworzeniu biżuterii.
W blogu zmieniłam wiele. Po pierwsze, usunęłam z początkiem roku wszystkie starsze posty i postanowiłam trochę bardziej się przykładać do nowych. Wyszło to na dobre bo blog się rozhulał do czasu kiedy zmieniłam nazwę. Niestety obserwatorom się nie pojawiają nowe posty i w ogóle to co wypracowałam pękło niczym bańka mydlana. Teraz mam wrażenie, że zaczynam wszystko od nowa ale się nie poddaję!:)

W tworzeniu biżuterii też czas na zmiany. Nie będą one jakieś drastyczne. Po prostu chcę do tego wrócić. Miałam dość dużą przerwę w tym hobby. Prawie pół roku nic nowego nie zrobiłam. Pewnie zastanawiacie się dlaczego? Otóż mam wiele bransoletek, kolczyków czy naszyjników zrobionych, a robienie kolejnych zaczynało powoli tracić sens, jak się nie ma pojęcia co zrobić z tym co się ma.
Dlatego postanowiłam zrobić wyprzedaż!:) Ceny praktycznie są za materiał, za który chciałabym, żeby chociaż trochę się zwróciło:D


Cena: 4 zł


Cena 5 zł


Cena 6 zł


Cena 15 zł


Cena: 18 zł


Więcej rzeczy znajdziecie na stronie na Facebook'u ---> GlamStyl ART
Zapraszam też Was blogerki do zawarcia współpracy ze mną! Zostawcie wiadomość na Facebook'u jeśli jesteście zainteresowane.


A czy u Was w życiu zachodzą teraz zmiany???
Do następnego:)

10 komentarzy:

  1. Ostatnia jest rewelacyjna, masz takich więcej?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja znów ciułam na remont ale u mnie to się szykuje generalny ;) począwszy od wylewek :) więc sporo muszę uzbierać aby go zrobić. Bransoletki wychodzą ci bardzo ładnie :) mam nadzieję że sprzedaż będzie owocna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z każdej minuty na minutę zachodzą, aż nie potrafię się sama temu nadziwić :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna ta niebieska :)
    oj u mnie ostatnio mnostwo zmian, ale tak to jest jak sie dzieciatko narodzi :))) ale jest pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń