poniedziałek, 10 października 2016

#103 Avon LIFE

Witajcie:):)

Kilkakrotnie na blogu wspominałam, że kocham wody toaletowe firmy Avon. Jest to jedyny produkt tej firmy, który mnie jeszcze nigdy nie zawiódł:D
Tym razem pokażę Wam nowość, która najpierw przyciągnęła mnie nazwiskiem, następnie flakonikiem, a na końcu cudownym zapachem, który kupił moją duszę.

O jakiej wodzie perfumowanej mowa?



Jak już wyżej przeczytaliście najpierw do tych zapachów zachęciło mnie nazwisko i to nie byle jakie. Kenzo Takada światowy projektant stworzył zapach dla Avon. Zaciekawiło mnie to bardzo. Potem zobaczyłam flakonik. Jak zawsze odpowiadający zapachowi.


Zapach dla niej tak jak flakonik, to mocna podstawa i delikatne wykończenie. Dla mnie to zapach zdecydowanie na wieczór, na randkę lub na jakieś biznesowe spotkanie. Na co dzień to zdecydowanie za mocny zapach.

Zapach dla niego najbardziej skradł mi serce. Chciałabym Wam go jakoś przybliżyć ale nie umiem:D Ile razy go wącham rozpływam się:D Bardzo mi sie podoba:D Więc zapraszam do przejrzenia katalogu lub poprosić konsultantkę o próbkę:)



Jestem ciekawa czy Wy miałyście z Nimi do czynienia, czy wąchałyście lub czy Wam się podobają:)
Dajcie znać w komentarzu:D
Do następnego!

15 komentarzy:

  1. Perfumki avon lubię ale tych kompletnie nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam od nich perfumy i mam juz dużą kolekcję :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie jestem ciekawa jak pachną ! piękną mają buteleczkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię perfumki z avonu trwałe i przystępne cenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez jestem zachwycona tym zapachem! Jest mega piekny. Ale ja na codzien mysle ze rowniez bym go stosowała :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem bardzo tego zapachu! Na pewno będę je miała na uwadze, jak będę coś zamawiać z Avon :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujące :D ciekawi mnie ich zapach :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  8. męski zapach tez bardzo mi sie podoba, damski nie koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz dawno nic nie kupowałam z Avon... Bardzo fajny blog! Obserwuję! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tę linię w katalogu. Zapachu jeszcze nie znam o tyle o ile. Był już wytarty na stronie katalogu, przynajmniej ten damski. Z chęcią bym zobaczyła jak pachnie.
    Z zapachów Kenzo lubię te słynne maki :)
    Pozdrawiam :) Megly (megly.pl)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie przepadam za avonem ale musze przyznac ze perfumy (w miare długo sie utrzymują) dla mnie to juz sukces jak po godzinie dalej czuc perfum na kims.. ciezko jest znalesc dobry. Tych life jeszcze nie próbowałam, wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. tych nie probowalam, teraz bede testowac little red dress ;]

    OdpowiedzUsuń