piątek, 7 października 2016

#102 Mini poradnik: Jak zrobić idealne zdjęcie na instagram.

Witam:D

Przeglądając instagram, lubię zatrzymać się na zdjęciu tak zwanych układanek. Są dla mnie bardzo inspirujące. Takie zdjęcia zazwyczaj są wykonywane na białym tle w pięknym świetle. Przeglądając blogi, też z chęcią zatrzymuję się przy postach gdzie ładnie są zaprezentowane rzeczy lub jakieś produkty kosmetyczne.

Takie zdjęcia każdy z Nas może zrobić. Jak?
To proste!

Tło:
Wiele instagramowych układanek jest robiona na białym lub jasnym tle. Nie macie takiego biurka czy stołu z białym blatem??? Nie szkodzi. Wystarczy cokolwiek. Biały koc, poszewka na poduszkę lub biały brystol.
Tło też może być inne, wystarczy włączyć wyobraźnie. Panele na podłodze też mogą się nadać! Ważne jednak by nie było na nich żadnych paprochów:D

Światło:
Nie trzeba mieć absolutnie, żadnych specjalistycznych lamp. Ważne jednak jest to by zdjęcia robione były w dzień. Najlepiej blisko okna.

Dodatki:
Bardzo ważne są dodatki. Powodują, że zdjęcie nabierają swojego klimatu, a odbiorca z większą chęcią zostawi u Nas jakiś ślad.

Aparat:
Nie trzeba mieć dobrego aparatu czy lustrzanki. Teraz Nasze telefony posiadają już takie aparaty, że z łatwością zrobimy idealne zdjęcie. Polecam też poszperanie w opcjach.

Tak dla przykładu pochwalę się swoimi układankami:D






Na koniec jeszcze Wam się pochwalę moim must have ! Długo chorowałam na słynne cotton balls:D
Szukałam, rozglądałam się jednak ceny mnie przerażały. Ostatnio znalazłam na jednej z grup na facebook'u. Cena super! Za sznur dziesięciu lampek zapłaciłam 19,90 złoty! Oczywiście musiałam kupić dwa komplety:D



Prawda, że cudownie to wygląda:))??
Do następnego!

15 komentarzy:

  1. U mnie teraz z tym światłem jest problem, bo jak wracam po pracy to już ciemno się robi. A rano przeważnie wyjeżdżam o 5 lub 7 zależy od dnia więc też nie mam kiedy nawet. Sama kombinuje z tłem ostatnio używam zwykłej bibuły :)
    Np ja zdjęć nie przerabiam, wolę pokazać prawdziwy obraz danego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie super to wygląda. Ja mam taki dywan jasny z długim włosem i najczęściej na nim robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne bikiki:) I te cotton balls są super!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ostatnie zdjęcie <2

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tyle czasu już myślę nad cotton balls, ale ciągle zastanawiam się nad kolorem i gdzie ja je dam! :D

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. Serio fajnie to wyglada ;D Świetne porady, na pewno wykorzystam ;) Obserwuję :D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. też bardzo lubię takie zdjęcia, tylko ostatnio zupelnie nie mam na nie czasu ani też i chęci, bo co innego siedzi mi w głowie. ;) a i tak zawsze mam wrażenie, że moje kompozycje bardzo słabe są. nie tak fajne jak Twoje. ;)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również bardzo lubię tego typu zdjęcia. Sama próbuję takie robić, ale nie zawsze mi się udaje. Jednak trening czyni mistrza! Twoje są wspaniałe! :D
    Co do cotton balls, w biedronce były któregoś razu tańsze niż na internecie i również się na nie skusiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcia wykonałaś :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne!
    ja chyba jestem za mało kreatywna :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam takie układanki, nie dość, że przyciągają spojrzenie, to jeszcze są kreatywne.

    OdpowiedzUsuń