wtorek, 4 października 2016

#101 Kwiatowa sukienka

Witam:)

Mamy już październik. Mamy już jesień. Mamy również pogodę pasującą do pory roku i miesiąca. Pewnie się zastanawiacie co ja za głupoty piszę, przecież to rzeczy oczywiste. Słusznie macie racje tylko, nie oczywista jest stylizacja, którą Wam w tym poście chcę zaprezentować.

Na blogach zaczynają pojawiać się jesienne stylizacje, ale ja postanowiłam jeszcze powspominać gorące wrześniowe dni. Stylizacja powstała jakieś dwa lub trzy tygodnie temu. Było wtedy cieplutko, pięknie słoneczko świeciło, a nie jak teraz, że zamarzam pisząc post!:):)

Stylizacja powstała wciągu hmmm 5 minut, a myślałam co założyć do zdjęć, na które umówiłam się z siostrą chyba z trzy dni. Jeszcze przed wyjściem z kilka razy się przebierałam, zanim odnalazłam na dnie otchłani mojej szafy tą sukienkę. Troszeczkę się wahałam bo ona pierwotnie jest szeroka i nie ma oznaczonej tali. Na mnie ona wygląda jakby była to sukienka ciążowa:D Jednak otworzyłam kolejną otchłań mojej szafy, a konkretnie komody i znalazłam cienki paseczek i talie wyznaczyłam. Dodatki to już była formalność;D


















Sukienka - NN
Pasek - Pepco
Buty - Vices
Bransoletka - GlamStyl ART

I jak Wam się podobają zdjęcia i stylizacja??:)
Do następnego:D



 

12 komentarzy:

  1. Cudownie Ci w tej sukience <3
    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukienka, kojarzy mi się z letnimi dniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka i widać w niej jak świetne masz nogi. :)
    pozdrawiam serdecznie z baaardzo deszczowego Krakowa. ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i szpilki:) Ale chudzinka z Ciebie:*❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka :) A z tymi butami prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow cudownie wyglądasz i te nogi <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Sukienka jest cudownie dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia a sukienka jest cudowna :) podoba mi się zdjęcie z obrotem :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń