piątek, 16 września 2016

#96 Ostatnie promyki słońca

Witam:)

Mając trzy dni wolnego wcale nie odpoczęłam. To trzeba było tu pojechać to tam, wzięłam się też w końcu za mycie okien. Ogólnie nie było dnia gdzie leżałam w łóżku i totalnie nic nie robiłam.

W tym poście mam dla Was jeszcze wakacyjną stylizacje, której zdjęcia były robione właśnie podczas tych trzech dni wolnych:D Pogoda jest cudowna:D I wcale nie narzekam, że już wrzesień, a słonko grzeje:D

Zapraszam do oglądania:D










Sukienka i kapelusz zakupiłam przed wyjazdem do Wisły w Szachownicy. Sukienka trochę za długa ale zawsze można ją skrócić:D

Do następnego:*

12 komentarzy:

  1. Zdjęcia w promykach słońca są piękne :) sama jak mam wolne to wiecznie coś robię i 0 odpoczynku heh

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne, klimatyczne zdjęcia!
    I ta sukienka - przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie w niej wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super wakacyjnie jeszcze :)
    piekne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia w tych promieniach słońca <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  6. te pierwsze zdjęcia trochę przesłonecznione;D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny klimat :) lubie takie zdjecia o zachodzie slonca :) trzeba lapac jeszcze te moemnty!! :) piekna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia, bardzo letnie i wakacyjne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejka!
    Super blog!
    Piękne ujęcia w słońcu i piękna sukienka!

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Ostatnie notki dotyczą mojej pracy i studiów oraz "Quillingu".
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń