wtorek, 6 września 2016

#93 Inspiracje: Paznokcie

Witam:)

Muszę Wam się pochwalić czymś, a mianowicie zorganizowałam już swój czas na tyle, żeby mieć kontrole nad rzeczami, które są ważne i mniej ważne. Przez co mój blog zyska na tym;) Będzie więcej postów tematycznych jak i modowych! Trzymajcie kciuki.

Tymczasem zostawiam Was z inspiracjami paznokci. Z racji tego, że już dawno nie robiłam nic szalonego na swoich postanowiłam trochę zaczerpnąć pomysłów z internetu. Coś mi się wydaje, że będę musiała się do siostry uśmiechnąć bo tak się napatrzyłam, że aż korci mnie by zrobić coś na swoich.




Do następnego:*

12 komentarzy:

  1. Jakie piękne, a jak mam robic nowe paznokcie to nigdy nie wiem na jakie się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne inspiracje. Bardzo mi się podobają. :) Pochwal się jak wymodzisz coś na swoich!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałyśmy się!!! cudowne są <3 pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  4. w tej inspiracji chyba wszystkie mi się podobają :) są genialnie zrobione :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten post z nieba mi spadł bo miałam własnie iśc na pazurki :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sie w koncu musze wybrac na porzadny manicure :P

    OdpowiedzUsuń
  7. za długie szpony nie są ładne;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Najfajniejsze te nude na koncu. Dopoki jest ciemno wole jasniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. większość mi się bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń