poniedziałek, 5 września 2016

#92 Flamastry od Avon i kredka od Golden Rose

Witam:)

Dawno nie było postu kosmetycznego więc śpieszę teraz nadrobić ten brak. Mam dla Was w tym poście 3 produkty do ust, które ja po raz pierwszy, mam do czynienia z taką formą.
Są to dwa flamastry do ust marki Avon i kredka do ust marki GoldenRose.



Zacznę może od flamastrów bo byłam ich najbardziej ciekawa. Zastanawiałam się jakie będą. Czy będzie się dobrze je aplikować i czy będą trwałe. No i jak będą wyglądać na ustach:)



Powiem Wam jak mocno byłam ich ciekawa tak samo mocno się rozczarowałam. No są po prostu straszne! Zacznijmy od aplikacji. Gdy pierwszy raz ich użyłam miałam wrażenie, że wróciłam do szkoły podstawowej. Aplikacja bardziej przypominała kolorowanie ust niż nakładanie produktu, a on sam wchłaniał się co za tym idzie kolor jest mniej wyrazisty i nie ładnie prezentuje się. Wygląda podobnie jakbyście jadły coś barwiącego. Zapach mają ładny ale mnie osobiście po dłuższym czasie drażni. Trwałość jest już dużo lepsza ale czy chcemy cały dzień wyglądać jakbyśmy przed chwilą jadły loda koloryzującego??
Nie polecam i żałuję, że zakupiłam dwa.

Kolejnym produktem jest kredka do ust Golden Rose i jestem nią oczarowana!


Wybrałam ten kolor bo mnie bardzo zauroczył, a na moich ustach wygląda po prostu czadowo!:)
Aplikacja jest świetna, kredka jest miękka i fajnie się rozprowadza. Z matem do końca się nie zgodzę bo jak dla mnie to trochę "lśni". Nie wysusza za bardzo ust jest trwała choć zostawia pieczątki.
Już zastanawiam się nad kolejnym kolorem:)

Na końcu tego postu dodam, że chciałam Wam pokazać jak ów produkty prezentują się na moich ustach ale aparat coś już pod koniec świrował i nie łapał ostrości. Miałyście już te produkty??

14 komentarzy:

  1. Kosmetyków z Avonu nie lubię, ale chyba się skuszę na Golden Rose. Słyszałam już mase pozytywnych opinii na ich temat ;)

    pozdrawiam,
    Amy z http://pozytywnastronalustra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gr i z avonu sa najlepsze ze wzgledu na trwałość :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. również nie przepadam za kosmetykami z avonu ;) ale ciekawią mnie te flamastry ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. kredka z GR jest śliczna kolor piękny

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny kolor kredki z Golden Rose !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam styczności z tymi flamastrami ale sam wygląd troszkę odstrasza :) wyglądają jak flamastry wyciągnięte z piórnika ;P
    druga kredka wygląda zachęcająco :P ma bardzo ładny kolorek :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Na kredkę od GR z pewnością się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor ma ta kredka GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam ten flamaster i jak dla mnie jest do du...,strasznie suchy:/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam zamawiać też flamaster ale widze ze beznadziejny ://


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta kredka z GR! :) Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za kolorówką Avon oni ogółem mają kiepskie produkty ale oczywiście maja też swoje perełki, najbardziej lubię ich perfumy bo są przyzwoite :) natomiast reszta albo jest bublami albo średniakami ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. tez nie lubie kolorówki z avon ;p
    ale kolory ładne :)

    OdpowiedzUsuń