sobota, 3 września 2016

#91 Instagramowe podsumowanie lata!:)

Witam:)

Ciężko mi się przyzwyczaić, że już wrzesień. To jest ten miesiąc, po którym czas, miesiące, dni do końca roku mijają niesamowicie szybko. W pracy jesienne przebudowy już prawie mają się ku końcowi, a ja już myślę o świątecznych rzeczach. Toż to jeszcze wrzesień, październik i zaczną się brokaty i światełka. Nie nie żartuję. W marketach o świętach już się myśli co  najmniej w listopadzie. No ale koniec wybiegania w przyszłość czas na podsumowanie lata w instagramowych fotach:)

Lato upłynęło wyśmienicie. Było troszkę wyjazdów, dużo miłości i humorów.

Misja: Wisła/Ustroń 

 Misja: Złoty Stok

Było też trochę stylizacji.

Jeśli chodzi humor to zdecydowanie poprawiła mi go żaglówka od mojej kochanej Madzi, złapany Pikachu i storczyk:D 

Selfie standardowo też musiało być;D  

No i mój kochany Misiu:D 

10 komentarzy:

  1. Zdjęcie w czerwonej sukience z stylizacji jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię na blogach oglądać takie podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie ujęte chwile, oczywiście Pika Pika chyba jest moim tu faworytem

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia, najpiękniejsze to w czerwonej sukience <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysl na post! w zimowe wieczory milo bedzie wracac do niego i wspominac takie fajne chwile :) to zdjecia w sukience zgodze sie z wooho - jest swietne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post :) Bardzo przyjemnie się ogląda. :)

    Zapraszam do siebie <--http://polajna.blogspot.com Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie na insta wieje nuda :P
    nie chce mi sie tam za czesto nic wrzucac xd

    OdpowiedzUsuń