piątek, 30 września 2016

#100 Butoholiczki - Buty na zamówienie cz. 2

Hejka!:D

Miałam nie pisać już w tym miesiącu... ale stwierdziłam, że jednak coś dodam:D
Mamy już jesień i pewnie wiele z Was rozgląda się za idealnymi botkami, kozaczkami czy innymi jesiennymi butami:D
Serdecznie chcę Was zaprosić na grupę na facebook'u gdzie możecie kupić buciki taniej niż w sklepach internetowych:D Grupę tworzy moja siostra, a ja jej pomagam. Buty, które Wam zaprezentuję, były albo są od jeszcze do kupienia.


Buty, które Wam zaprezentuję to są przykładowe, które już miałyśmy, zamawiałyśmy lub czekają, aż się komplet ochotników zbierze na drugą turę:)
Cena 55 zł

Cena 55 zł

Cena 51 zł

Cena 34 zł


Butów na grupie znajdziecie o wiele więcej,  na które obecnie zbieramy chętne osoby do zamówienia ich. Więc Was gorąco zachęcam!:)

Link: https://www.facebook.com/groups/802809196498383/

Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Te pierwsze buciki skradły mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie pary sa cudowne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. zamawiacie z hurtowni na Opole? :)
    dołączyłam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:D I ja zajmuję się odbiorem na Opole:D

      Usuń
  4. drugie od góry są świetne :) jak będę przy "kasie" to może też dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faaajne butki, wszystkie mi się podobają. ;) i sama też muszę się wreszcie obejrzeć za jakimiś botkami, ale na razie nie dopuszczam do siebie, że jesień się zaczyna. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze są świetne, niestety mam już ponad 70 par i nie są mi potrzebne ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne buty, ale niestety nie dał mnie ;) Jestem wysoka, a przy wysokich butach byłabym jeszcze większa ;) Wystarczy mi, że jestem wyższa od większości rówieśników ;)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<     

     
      


          

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe bucikowe szaleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze najpiękniejsze!
    Z miłą chęcią dodajemy Twój blog do obserwowanych :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń