wtorek, 30 sierpnia 2016

#90 Różowe meliski

Hejka:):)

Weekend, weekend i po weekendzie... Szybko przeleciał tak jak cały miesiąc.
Nie będę Wam podsumowywać miesiąca, przynajmniej nie w tym poście.

W sobotę wraz z siostrą i moim Pawłem wybrałam się na Opolski Festiwal Smaków i o ile dwa lata temu mi się bardzo podobało to w tym roku już nie. Rozpisywać się na ten temat nie będę bo po prostu oczekiwałam czegoś innego. Podczas tego wypadu namówiłam siostrę do zrobienia paru zdjęć na bloga.  Powiem Wam tak jak się człowiek patrzy na lustro nie widzi do końca, że coś z jego ubiorem jest nie tak ale już na zdjęciu tak. Perspektywa jest wtedy inna. Ja w tym zestawie pogubiłam swoje proporcje i dopiero na zdjęciu widać to było. Jednak było około 30 stopni i piękne buty więc szczerze nie bardzo mi to przeszkadzało;p











17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny zestaw, a meliski śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko ładnie połączyłaś a buciki wyglądają bardzo zgrabnie :) pierwsze zdjęcie jest mega :)
    zostaje u ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudownie wyglądasz,świetna figura <3 pozdrawiamy i obserwujemy

    OdpowiedzUsuń
  4. Meliski są urocze, ale jak dla mnie niewygodne :( świetne zdjęcia. Podobają mi sie te promienie słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam jeden, ale jakoś nie polubiły się z moimi stopami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie układaja się na Twoich stopach :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw na upalne dni! buciki sliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądałaś :) podoba mi się cały strój :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia, śliczne buciki :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam takie meliski tylko że beżowe :)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja sobie kupilam kiedys oryginalne melisy i... leżą XD

    OdpowiedzUsuń