piątek, 26 sierpnia 2016

#89 Butoholiczka

Witam:)

Uf udało się:) Wygrzebałam trochę czasu i przybywam z nowym wpisem!:)
Temat? BUTY!!!:)




Nie dawno Wam wspominałam o pewnej grupie na Facebook'u gdzie można tanio zamówić buty:)
Post znajdziecie tutaj----> KLIK
Dzisiaj pokażę Wam zdjęcia butów, które już odebrałam:)

Pierwsze to sneakersy w panterę z łańcuchem w kolorze srebrnym:) Kosztowały 25 zł. Na początku mogą się wydawać tandetne ze względu na panterkę ale z podartymi jeansami wyglądają rewelacyjnie;)



Drugie to meliski w kolorze jasnego różu na koturnie i jestem nimi oczarowana:D Nie czuć tej wysokości są mięciutkie i jak kiedyś miałam wielkie ale co do takich butów teraz się zakochałam:D
Cena 45 zł;)




Jeśli też chcecie fajne buty w niewysokich cenach zapraszam na grupę:) BUTOHOLICZKI-buty na zamówienie

Do następnego:****

8 komentarzy:

  1. Piękne meliski:),też uwielbiam buty<3 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Meliski sa cudowne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Meliski są piękne :) Cudowne są :)

    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham buty, mam już ponad 100 par w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń