środa, 17 sierpnia 2016

#86 Weselna stylizacja;)

Witam;)

Miał być post z urlopu w Wiśle... ale piszę go już prawie cały tydzień, bo chcę by wyszedł jak najlepiej. Za to mam dla Was stylizacje weselną.

Nie szukałam szczerze sukienki na wesele swojego kuzyna bo mam dużo innych i zawsze coś mogłam wynaleźć. Jednak ta skradła mi tak serce, że wiedziałam iż muszę w niej pójść! Kosztowała ok 80 zł i musiałam ją skrócić ale warto było!

Zdjęcia zrobiliśmy na weselu telefonem i pod słońce, które mnie raziło niesamowicie ale mimo to jakoś wyszły:D
Najważniejsze jest na nich to co chciałam pokazać czyli sukienka!










Do następnego!

14 komentarzy:

  1. wow! świetnie wyglądałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie azteckie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nietuzinkowa to wersja weselnej kreacji, bo printy na weselu rzadko widać, ale ten jest fajnie zrównoważony białym dołem. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skromnie jak na wesele i nietypowo :) Pięknie!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sukienka <3 Ja właśnie szukam sukienki na wesele, moze upoluje coś podobnego! Najchętniej wskoczylabym w czarną no ale to wesele :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są dobre, wcale nie widać po nich, że były robione telefonem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka przecudna :) sama mam za miesiąc wesele i szukam sukienki ale taką włożyłabym w stu procentach.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://zawszesympatycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń