poniedziałek, 8 sierpnia 2016

#84 Na galowo hej!

Witam!:)

Jak tam u Was minął weekend? Mój był przepełniony tańcami, jedzeniem i piciem! Jednym słowem weselicho!:):)
Fajnie było spotkać się z rodziną w szczęśliwych okolicznościach.

W tym poście mam dla Was szybką i prostą stylizacje. Szybka bo pomysł do głowy na nią wpadłam w 5 minut, a dodatkowo szybkie zdjęcia telefonem:). Stylizacja jest prosta bo kojarzy mi się ze strojem galowym czyli biała bluzeczka i niebieska spódniczka.






Bluzeczka - Pepco
Spódniczka - Moodo
Buty - Pepco
Torebka - Avon

Mam tyle materiału zaległego, że się za głowę łapię. Postaram się nadrobić zaległości już w tym tygodniu! 
Do następnego:D

8 komentarzy:

  1. Faktycznie są to takie galowe, szkolne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódnica jest świetna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście szybkie i proste wyjście z sytuacji :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń