środa, 3 sierpnia 2016

#83 Butoholiczki - buty na zamówienie!

Hejka!:)


Kto z Was uwielbia buty niech podniesie rękę do góry!:)
Ja kocham i często sie muszę naprawdę powstrzymywać by nie zakupić kolejnych:)
Na Facebook'u pojawiają się co raz to nowe grupy gdzie można zamówić buty w cenach takich jak z hurtowni. Pewnie już trafiłyście na taką lub przynajmniej traficie i się zastawiałyście czy warto z takiej grupy zamawiać.
Powiem wam warto!

Korzyści jakie możecie mieć z zamawiania z takich grup:
- Tanio zakupione buty. Ceny na takich grupach są często o od 80 do ponad 100% tańsze niż w sklepach stacjonarnych czy internetowych.
- Rozmiarówka jest często normalna ale jeśli coś z nią jest nie tak organizatorki informują Nas o tym.

Minus jest niestety jeden:
- Żeby zdobyć swój rozmiar trzeba być pierwszą, która się zgłosi.

Ja mam dla Was zaproszenie do właśnie takiej grupy:
 https://www.facebook.com/groups/802809196498383/

Zasady są proste:

Buty są dostępne w formie zamówienia. Pod wystawionym modelem w komentarzu wpisujemy swój rozmiar buta i jaki jest odbiór. Na przykład: "Biorę 37, Wysyłka" lub "Chcę 39 odbiór osobisty Niemodlin/Opole". Zamówienie jest realizowane wtedy gdy zostanie zebrany cały komplet!

Pokażę Wam przykładowe buty, na które akurat są zbierane rozmiary:D

Cena 83 zł


Cena 45 zł.




Cena 38 zł


Naprawdę warto zajrzeć na tą grupę i wstąpić. Dodatkowo zaprosić Swoje koleżanki, znajome, siostry, kuzynki i kogo chcecie:)

Do następnego!

13 komentarzy:

  1. Faktycznie - o wiele taniej, niż normalnie! :) Te koturny są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, a ja ostatnio mam manię kupowania butów<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam:) Można zaoszczędzić:)

      Usuń
  3. sama jestem butoholiczką, więc wiem jak to jest ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. te drugie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. butoholiczka to ja,..
    a o tej grupie nie słyszałam...
    Pozdrawiam MARCELKA

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne buciorki ^^
    zmienilas adres bloga i cos mi nie wyswietla sie w blogach mimo ze dalej mam w obserwowanych, nie czaje o co chodzi :( ostatnio mam widoczny post z rozową sukienką, no ale juz wracam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sprawa z tą grupą :D ja jestem butoholiczką.. :p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz spotykam się z tą grupą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o takiej grupie. Uwielbiam buty :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Różowe buty są extra! Nie słyszałam wcześniej o tej grupie... melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń