środa, 27 lipca 2016

#80 Anew Clinical- Podwójny program liftingujący okolice oczu od Avon

Witajcie!:)

W tym poście przychodzę do Was z zaległą recenzją pewnego kosmetyku przeciwzmarszczkowego.
Ostatnio zauważyłam u siebie drobne zmarszczki pod oczami. Nie wielkie ale zawsze. Nie bardzo przejęłam się nimi ale gdy przeglądałam katalog z Avonu postanowiłam wypróbować ten krem pod oczy.




Mowa o podwójnym programie liftingującym okolice oczu firmy Avon.  W niewielkim opakowaniu typowym dla kremu znajdziemy żel na górną powiekę i krem pod pod oczy. Po 10 ml z każdego produktu.

Żel ma pomarańczową barwę i jak dla mnie okropnie pachnie. Według producenta ma za zadanie podciągnąć i napiąć skórę oraz wzmocnić ją od środka przez stymulacje produkcji kolagenu i elastyny.
Krem pod oczy ma lekką konsystencje, delikatnie pachnie, ma za zadania stymulować metabolizm komórkowy tym samym ma Nam pomóc wzmocnić skórę, pozbyć się tak zwanych worków pod oczami, zmniejszyć widoczność zmarszczek, cieni i opuchlizny pod oczami.

Nie powiem, żebym ten produkt używała jakoś regularnie ale na tyle by móc się na jego temat wypowiedzieć.

Żel to dla mnie koszmar! Po pierwsze nieprzyjemnie pachnie, po drugie jakoś nie zauważyłam jego wspaniałego, a nawet minimalnego działania, po trzecie moje oczy łzawią jak opętane gdy tylko go nałożę na powiekę. COŚ STRASZNEGO!

Krem za to jest naprawdę bardzo przyjemny! Moje oczy go lubią. Używam go najczęściej na noc kiedy na drugi dzień mam na pierwszą zmianę (wtedy wstaję o 4:30 i zazwyczaj czasem mi się zasiedzi przy kompie do późna). Działa rewelacyjnie. Skóra pod oczami wygląda na wypoczętą, bez oznak cieni, worków i tym podobnym ustrojstwem, które towarzyszy Nam przy zmęczeniu.  Czy niweluję zmarszczki? Nie wiem. Nie zauważyłam. Być może regularne stosowanie by coś pomogło. Jak dla mnie krem ma wspaniałe zastosowanie.

Jeśli miałabym oceniać w skali od 1-5 żel cały produkt otrzymał by ocenę 2,5. Krem 5, a żel 1.


A Wy miałyście kiedyś ten produkt???

11 komentarzy:

  1. Zaskakujący kosmetyk. Szkoda, że żel się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś mamie taki kupiłam i była zadowolona ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa tego cudeńka z avonu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. No widzisz, szkoda, że się nie sprawdził żel, ale na pewno też to kwestia indywidualna :)


    Jaka tutaj radość bije i zarazem motywacja dla innych. Powodzenia dziewczyny!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  5. kosmetyk wydaje się bardzo interesujący. Szkoda jednak, że się nie sprawdził.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tego produktu, szkoda, że żel się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Avon w ogole takie sredniopółkowe ma te kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń