wtorek, 26 lipca 2016

#79 Pożegnanie....

Witam...

Nadszedł czas na pożegnanie... długo się zastanawiałam nad tym i dokonałam pewnego wyboru. Rozstaję się z www.glammadz.blogspot.com.
Pod koniec tamtego roku zrobiłam sobie przerwę by uświadomić sobie czy mam jeszcze tą werwę do pisania. Po długich przemyśleniach stwierdziłam, że  ciężko mi zostawić bloga. Postanowiłam jednak coś zmienić... Usunęłam wszystkie stare wpisy i postanowiłam zacząć wszystko od "nowa". Prowadzić wszystko bardziej dojrzale, przykładać się do wpisów, a przede wszystkim zwracać na szczegóły. Poniekąd to osiągnęłam ale coś mi brakowało zawsze....



Nazwa "GlamStyl" powstała jak miałam około 20 lat. Byłam zafascynowana wtedy piosenką Mariny - Glam Pop. Każdy ma jakieś inspirację, a ja miałam właśnie taką. Teraz po latach nie umiem już utożsamiać się z tą nazwą, więc postanowiłam coś zmienić. Drugim kolejnym ważnym krokiem (zaraz po usunięciu starych postów) dla mnie to zmiana nazwy oraz adresu bloga.

Nie ukrywam, że myślałam w ogóle nad zamknięciem tego bloga. Często myślałam o tym i nawet założyłam nową pocztę e-mail i założyłam bloga.  Jednak przemyślałam sprawę. Za dużo pracy włożyłam w tego bloga i jeśli mi tylko i wyłącznie przeszkadza nazwa i adres bloga to czemu mam wszystko zamykać.

Zmieniłam więc adres na http://madzioszeeek.blogspot.com/ i nazwę na Madzioszek. Dużo jednak pracy przede mną. Więc oczekujecie kolejnych zmian:D

Żegnam się więc z GlamStyl i witam się z Madzioszkiem.:)


3 komentarze:

  1. Życzę Ci powodzenia pod nowym adresem i oby wena nigdy Cię nie opuściła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no i teraz juz wszystko rozumiem ;p

    OdpowiedzUsuń