czwartek, 21 lipca 2016

#77 Kwiecista koszula

Witam:);)

Bez zbędnych ceregieli przechodzę od razu do tematu postu, a zaprezentuję w nim stylizacje.
Zdjęcia powstały już Wiśle i dziękuję mojej koleżance Madzi za zrobienie ich:) Jesteś wspaniałym fotografem:D

Bluzeczkę, którą mam na sobie kupiłam już bardzo, ale to bardzo dawno.
Lubię ją i często wracam do niej. Do niej dobrałam moje ukochane rurki z wysokim stanem z Reserved i "espandryle" z Pepco:)

Gdy przyciemniłam włosy wróciłam do okularów korekcyjnych. Nie mam wielkiej wady ale bywa troszkę uciążliwa. Jednak jak miałam blond włosy drażniły mnie ( już nie tylko tym, że mi spadają z nosa) bo wydawało mi się, że wyglądam komicznie i mój nos nie jest już w nich tak zgrabny. Teraz gdy mam ciemniejsze włosy to uważam, że wręcz mi pasują:)







12 komentarzy:

  1. ładnie w okularkach wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz w okularach:)
    piękna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wyglądasz. Uwielbiam takie espadryle po taniości:) sama mam kupione za kilkanaście zł w Auchan i jestem z nich bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sceneria ;)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękna jest ta bluzeczka! i ekstra tło do zdjęć :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluzka i cudne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mało mam kolorowych ubrań w szafie, a kwiecistych to juz na pewno nie, chociaż jest postęp - dzisiaj przymierzałam koszulę crop w kwiaty i prawie ją wzięłam! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne zdjecia :)
    ja uwielbiam espadryle!

    OdpowiedzUsuń