poniedziałek, 18 lipca 2016

#76 Wish.com

Witam!:)

W sieci co raz więcej pojawia się chińskich sklepów online. Jedne bardziej znane, inne mniej. Łączy ich jedno: niskie ceny. Wish.com odkryłam już dawno, dawno temu ale jakoś nie byłam przekonana do złożenia zamówienia. Miałam obawy co do jakości towarów lub czy na pewno dotrze do mnie ale wiele znajomych skorzystało z tego sklepu więc postanowiłam i ja zamówić.

Jakość, nie których produktów jest przewidywalna. Chińska jakość! Nie których zaś jest zaskakująca dobra:) Ceny rzeczy, które zamawiałam wahają się od 4zł (łańcuszek, mój zegarek, wtyczka USB do zapalniczki samochodowej) do 20 zł ( zegarek ok 16 zł, a strój 20 zł).







Ja na pewno będę częściej zamawiać na tej stronie ponieważ i tak to co kupujemy w sklepach pochodzi z Chin, a ceny są dużo, dużo, dużo większe.
A Wy zamawiacie z podobnych stron? Jak tak to z jakich?
Chcę zaznaczyć, że ten post nie jest żadnym postem ze współpracą. Po prostu chcę Wam polecić fajną przetestowaną stronę.:)

Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Niestety nie jestem przekonana do tych sklepów :) Ale strój jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny strój kąpielowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zamawiam, raczej jestem typem, ktory się obawia że przyjdzie nie to co trzeba czy coś - ale jeżeli do Ciebie przyszło to i do mnie powinno:D dlatego stronę sobie zapisuję i zaraz przejrzę co ciekawego mają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedys ten łańcuszek i nie polecam go moczyć wodą ani trzymac np w łazience, gdzie jest dużo wilgoci. strasznie poczarniał ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten zegarek i naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń