niedziela, 17 lipca 2016

#75 SURF

Witam!:)

Co tam u Was słychać?
Ja, gdy piszę tego posta, odpoczywam po pracy. Niedziela w pracy zawsze jest męcząca zwłaszcza w markecie, ale dzisiaj jakoś lżej. Mało ludzi i jacyś mili:D Tylko więcej takich niedziel.

Dzisiaj mam dla Was małą recenzje. Zawsze gdy się pojawia na rynku chcę przetestować. Często szukam czy gdzieś w zakamarkach internetu próbek. Dużo tego i warto poszperać. Bardzo mnie interesował nowy produkt do prania firmy SURF. Nawet nie musiałam długo szukać. Szybko odnalazłam gdzie można zapisać na darmową próbkę i się zapisałam.




Cóż mogę powiedzieć o tym produkcie? Fajny, naprawdę fajny. Bardzo dobrze pierze, a przede wszystkim ładnie pachnie. Jeszcze nie patrzyłam na ceny ale myślę, że z chęcią bym kupiłam pełno wartościowy produkt.Wam polecam tylko, że jeśli jesteście ciekawi nowego produktu to lepiej poszperać w internecie, zapisać się i wypróbować.

Do następnego:)

4 komentarze:

  1. U mnei też niedzielna pracująca w odzieżówce i również wyjątkowo spokojna :) pozdrawiam

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nei znam jakoś nie korci mnie;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama polubiła od nich kapsułki :)

    OdpowiedzUsuń