wtorek, 12 lipca 2016

#73 Różowa wstążka

Witam :D :D :D

Powróciłam cała i zdrowa, co nie można powiedzieć o moim Pawełku:D
Niestety jak to mój Kochany musiał sobie coś zrobić ale nie martwcie się, będzie żył:D
Zdjęć jest dużo, dużo miejsc do opisania i nie wiem kiedy się ja za to zabiorę. Jeszcze posty ze Złotego Stoku czekają:)
W tym poście jednak mam dla Was stylizacje jeszcze z przed wyjazdu. Mam nadzieje, że Wam się spodoba:D
Top ten kupiłam w tamtym roku i nie pamiętam gdzie ale bardzo go lubię zwłaszcza w upalne dni.
Jest zwiewny, krótki i jednocześnie czuję w nim swobodnie. Zestawiłam go z spodenkami z Pepco, które też bardzo lubię bo są wygodne. No i sandałki za 10 zł, a wisienką w tej całej stylizacji  jest wstążka zaplątana wokół szyi (wolałam wstążkę, dlatego że rzemyk mógł być za ciężki) co jest teraz mega hitem.Okulary z Szachownicy:D







Do następnego!

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz ;) Bardzo wakacyjny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie pasuje Ci ten strój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten top! :) a wstążki na szyi to teraz hit - szkoda że mnie by nie pasowała, mam raczej krótką i niezbyt szczupłą szyję.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz, różowy bardzo Ci pasuje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny, letni zestaw:)
    buziak:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda ta wstążka :)

    www.sszuminska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jaką Ty masz piękną figurę! Super stylizacja :)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie i wakacyjnie :) super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł ze wstążką świetny!
    Taki drobiazg, a jak oko cieszy!

    OdpowiedzUsuń