piątek, 8 lipca 2016

#72 Cherish the moment

Hej:)


Pewnie jak ten post czytacie, ja będę zwiedzać piękną Wisłę. Dzięki urlopowi trochę na gromadziło mi się materiału i nie chcę, żeby zalegał na kompie więc postanowiłam trochę wpisów naprzód zrobić i ten właśnie należy do nich.

Kocham wody toaletowe z Avon'u i to podkreślam prawie cały czas jak tylko kupię:D
Mają fajne zapachy, są nie drogie, zapach utrzymuje się dość długo ale przede wszystkim posiadają piękne flakoniki:D
Tym razem w moje dłonie wpadła piękna, delikatna "Cherish the moment".



Nuty zapachowe: kwiaty wiśni, piżmo, kremowe drzewo sandałowe
Kategoria: kwiatowo-owocowo-drzewna 

Z czym mi się ten zapach kojarzy? Z początkiem wakacji... zwiewnymi sukienkami... wiankami na głowie i beztroską. Idealny na lato:D


A Wy macie ulubione zapachy z firmy Avon???
Zapraszam do komentowania i do następnego!

8 komentarzy:

  1. Kiedyś kupowałam zapachy z Avon.
    Jednak ostatnio jakoś zrazilam się do tej marki i od dłuższego czasu nie zamawiam nic.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Avonu chyba jeszcze nie miałam okazji sprawdzić żadnego zapachu, ale za to chętnie zaopatrywałam się w buteleczki z oriflame ;) Lubię kwiatowe zapachy, są idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi sie własnie skonczyła te perfuma :P
    tez kupuje z avonu tylko bo są tanie, ładne, ale szkoda ze trwalosc taka sobie :p

    OdpowiedzUsuń
  4. moja kumpela ma chyba tą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam i nie będę mieć mam zapas;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze perfum z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba podbiłby moje serducho ;)

    OdpowiedzUsuń